اوکراین از ماکت تجهیزات نظامی برای انحراف ارتش روسیه استفاده خواهد کرد

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудник мастерской "Машины Победы" в городе Абинске Краснодарского края
 Сотрудник мастерской Машины Победы в городе Абинске Краснодарского края - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2023
عضو شوید
شرکت اوکراینی "متین وست" اعلام کرد که ماکت های از تجهیزات نظامی برای ارتش اوکراین تولید می‌کند که باید توجه ارتش روسیه را در جبهه منحرف و گمراه کند.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت اوکراینی متین وست، در بیانیه ای اعلام کرد: "گروه متین وست رینات آخمتوف تولید ماکتهای مهندسی را راه اندازی کرده است که ظاهر ایستگاه های رادار و توپخانه را کاملاً شبیه سازی می کند".
بر اساس اطلاعات ارائه شده، این شرکت تاکنون بیش از 250 ماکت از این نوع را به ارتش اوکراین منتقل کرده است.
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2023
زلنسکی حتی با وجود تانک های روسیه در کی‌یف خود را پیروز خواهد دانست
به گفته الکساندر میروننکو، مدیر عامل گروه متین وست، این شرکت درخواستی از نیروهای مسلح اوکراین برای تولید چنین مدل هایی در سال 2022 دریافت کرد. خاطرنشان می شود که طرح های پیش نویس با دقت تمام ظرافت های تجهیزات را بازتولید می کنند و از نظر ظاهری با تجهیزات اصلی تفاوتی ندارند.
پیش از این، وزارت دفاع از انهدام حدود 125 نظامی اوکراینی در جهت جنوب دونتسک در جبهه عملیات ویژه خبر داده بود.
در 4 جون، رژیم کی‌یف یک ضد حمله را در جهت‌های یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز کرد و تیپ‌های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد پرتاب کرد. همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، دشمن نتوانست به هیچ نتیجه ای دست یابد و متصدیان غربی به وضوح از روند "ضد حمله" ناامید شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала