وعده ای پوتین برای بررسی از سرگیری خدمات کشتیرانی با ترکیه

© Sputnik / Alexandr Kazakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин провел совещание Совбеза РФ
Президент РФ В. Путин провел совещание Совбеза РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
عضو شوید
فرماندار خرسون در دیدار با رئیس جمهور روسیه پیشنهاد ازسرگیری خدمات کشتیرانی به ترکیه را داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه وعده داد، که ایده ولادیمیر سالدو فرماندار موقت منطقه خرسون را با توجه به پایان قرارداد غلات برای از سرگیری خدمات کشتیرانی با ترکیه بررسی کند.
سالدو در دیدار با رئیس دولت روسیه گفت: "پیشنهادی برای از سرگیری مسیر تجاری وجود دارد که در سال 2007 ما از بندر اسکادوسک در دریای سیاه به سوی زامبولداک راه اندازی شدیم . و یک کشتی به استانبول وجود داشت. به طور مستقیم فقط 295 مایل تا زامبولداک است".
پوتین در دیدار با سالدو گفت: خوب است.
به گفته سرپرست فرمانداری منطقه خرسون، زامبولدک خواهرخوانده خرسون است.
Пункт разгрузки зерна в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
پس از انجام همه ای پیمان ها روسیه به دادو ستد غلات بر می گردد
وی خاطرنشان کرد: با احیای این گذرگاه، مسیر تجاری جدیدی ایجاد می شود که طی 20 ساعت می توان از آن عبور کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با فرماندار موقت منطقه خرسون ولادیمیر سالدو -اسپوتنیک در ساعت 20:22، 1920، 2023/08/24 پوتین با سالدو دیدار کرد.
یادآوری می کنیم، که قرارداد غلات در 18 جولای متوقف شد، روز دوشنبه فدراسیون روسیه به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل مخالفت خود را با تمدید آن اعلام کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از این خاطرنشان کرده بود، که با وجود تلاش‌های سازمان ملل، مفاد توافق با روسیه عملی نشد، زیرا کشورهای غربی به وعده‌های خود عمل نمی‌کردند. پوتین بارها خاطرنشان کرده است، که غرب بیشتر غلات اوکراین را به کشورهای خود صادر می کند و هدف اصلی این معامله - تامین غلات به کشورهای نیازمند از جمله کشورهای افریقایی - هرگز محقق نشد.
پس از توقف فعالیت ابتکار غلات دریای سیاه و بسته شدن دهلیز بشردوستانه دریایی، همه کشتی‌هایی که عازم بنادر اوکراین در آب‌های دریای سیاه هستند، از نیمه‌شب 20 جولای 2023 به‌عنوان حامل‌های احتمالی محموله‌های نظامی در نظر گرفته می‌شوند و درگیردر نظر گرفته می‌شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала