تسلیت پوتین به خانواده های جان باختگان رویداد فروافتادن هواپیما/ آغاز بررسی ها

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر Частный самолет потерпел крушение в Тверской области
Частный самолет потерпел крушение в Тверской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه امروز با خانواده‌های کشته شدگان در رویداد هوایی در نزدیکی توور ابراز همدردی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در دیدار با دنیس پوشیلین، سرپرست موقت جمهوری خلق دونتسک، با خانواده‌ها و دوستان قربانیان سقوط هواپیما در منطقه توور ابراز همدردی کرد.
او به ویژه به بنیانگذار گروه واگنر، یوگنی پریگوژین اشاره کرد.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که او را از دهه 1990 می شناسد.
Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
پوتین: پریگوژین مردی با سرنوشت دشوار اما با استعداد بود
پوتین همچنان گفت، که رئیس کمیته تحقیقات از آغاز تحقیقات در مورد سقوط هواپیما با پریگوژین خبر داد.
ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه گفت: الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیقات روسیه، از آغاز تحقیقات در مورد سقوط هواپیما با بنیانگذار گروه واگنر، ایوگنی پریگوژین، گزارش داد که این پرونده به پایان خواهد رسید.
او افزود: رئیس کمیته تحقیق صبح امروز به من گزارش داد، تحقیقات مقدماتی این حادثه را آغاز کرده اند و به طور کامل انجام خواهد شد و به پایان خواهد رسید.
پوتین در دیدار با دنیس پوشیلین، سرپرست موقت جمهوری خلق دونتسک گفت: "بیایید ببینیم بازرسان در آینده نزدیک چه خواهند گفت".
یادآوری می کنیم، که بر اساس اعلام وزارت شرایط اضطراری فدراسیون روسیه، روز چهارشنبه در نزدیکی روستای کوژنکینو در منطقه توور، یک فروند هواپیمای شخصی امبرائر لگاسی که از مسکو به سنت پترزبورگ پرواز می کرد، فروافتاد. بر اساس اطلاعات نخستین، هر ده سرنشین هواپیما کشته شدند. بر اساس فهرست مسافران ارائه شده از سوی آژانس حمل و نقل هوایی فدرال، نام ایوگنی پریگوژین در میان مسافران ذکر شده است. این آژانس همچنین گزارش داد که هواپیمایی که در منطقه توور فروافتاد. متعلق به MNT-Aero LLC است که متخصص در حمل و نقل تجاری است.
لحظه فروافتادن امبرائر در فیلم ضبط شد: ضبط نشان می دهد که چگونه هواپیمای دودکننده به سرعت در حال از دست دادن ارتفاع است. پس از حالت اضطرار، کمیته تحقیقات روسیه پرونده ای را در مورد نقض قوانین ایمنی ترافیک و عملیات حمل و نقل هوایی باز کرد. وی افزود: یک تیم تحقیقاتی عازم محل شده و تمامی معاینات پزشکی قانونی لازم انجام و مجموعه اقدامات تحقیقاتی برای تعیین علل سقوط هواپیما انجام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала