مسکو: نشست بریکس آهنگ برنامه جهانی را تعیین می کند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
عضو شوید
ماریا زاخارووا: نشست بریکس یک رویداد مهم است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پخش برنامه خود در رادیو اسپوتنیک گفت: نشست بریکس که در ژوهانسبورگ برگزار می شود، رویدادی مهم است که آهنگ دستور کار جهانی را تعیین می کند.
ماریا زاخارووا گفت: "این فقط یک نشست سران نیست، این فقط یک نشست رهبران نیست، پروتکلی برنامه ریزی شده است. این یک رویداد برجسته و بی بدیل است. زیرا BRICSجامعه ای از دستاوردهای واقعی است. این جامعه ای از کشورها و مردمی است که در یک لحظه حیاتی برای کره زمین، یک دستور کار مثبت را ارائه می دهند. اقدامیمثبتی که برای حساسیت عمومی نیست و توجه را از مشکلات مبرم منحرف کند. به سوالات فوری پاسخ می دهد و برنامه ای را پیشنهاد می کند، یک استراتژی برای آینده توسعه برای غلبه بر بحران های موجود که با اراده کسانی که خود را استثنایی می نامند ایجاد شده است.
این دیپلمات معتقد است که برنامه نئولیبرال غربی خود را به پایان رسانده است.
Логотип БРИКС в Йоханнесбурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
دیدگاه کارشناس هندی درباره ای بریکس
زاخارووا در پایان گفت: برای همه، حتی برای کسانی که تا آخرین لحظه از این برنامه نولیبرالی غربی دفاع کردند، آشکار است که به بن بست مطلق رسیده است، چایانی که آن را در خود می بلعد و حتی بیشتر از آن، قادر به پاسخگویی به سوالاتی نیست که نگرانی اکثریت جمعیت سیاره ما است، فلسفه آینده چیست؟ "دستور کار فردا چیست؟ چه باید کرد و به کجا رفت، چگونه توسعه داد و بر چه اساسی جهان را ساخت؟ غرب قادر به پاسخگویی به مشکلات سیستمی ناشی از هژمونیسم خود نیست. اجلاس بریکس در واقع تعیین خواهد کرد و در حال حاضر آهنگ دستور کار جهانی را تعیین می کند، که باید به همه بحران ها و چالش های ایجاد شده در طولانی مدت پاسخ دهد. هژمونی به اصطلاح ایدئولوژی غربی، ایدئولوژی که در دهه‌های اخیر نئولیبرالیسم غربی نامیده می‌شود و خود را فرسوده کرده است.
یادآوری می کنیم، که نشت بریکس از 22 اگوست تا 24 اگوست در ژوهانسبورگ در افریقای جنوبی برگزار شد. به نمایندگی از روسیه در این نشست سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه شرکت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала