ولادیمیر پوتین در مراسم گرامیداشت هشتادمین سالگرد پیروزی در نبرد کورسک + ویدیو

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает на церемонии вручения верительных грамот чрезвычайными и полномочными послами иностранных государств
Президент РФ Владимир Путин выступает на церемонии вручения верительных грамот чрезвычайными и полномочными послами иностранных государств - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در مراسم گرامیداشت هشتادمین سالگرد پیروزی در نبرد کورسک از شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین تقدیر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کنسرتی به افتخار هشتادمین سالگرد پیروزی در جنگ کورسک گفت: همه جنگنده های روسی در طول عملیات نظامی ویژه در اوکراین شجاعانه و قاطعانه می جنگند، وفاداری به سرزمین مادری همه شرکت کنندگان در عملیات نظامی ویژه متحد می کند.
وی در این مراسم از شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین تقدیر کرد و گفت: از خدمات شما متشکرم و به شما افتخار می کنم.
رئیس جمهور روسیه گفت که سربازان لشکر 127 تفنگ موتوری پنجمین ارتش ترکیبی با اهدای جوایز دولتی، نه تنها دشمن را شکست دادند، بلکه با انجام یک شاهکار، همرزمان خود را نجات دادند.
ولادیمیر پوتین در روستای پونیری، منطقه کورسک، در مراسمی باشکوه به 80مین سالگرد پیروزی در نبرد کورسک، جوایز دولتی را به شرکت کنندگان در یک عملیات نظامی ویژه - برجسته ترین سربازان لشکر 127 تفنگ موتوری پنجمین ارتش تسلیحات ترکیبی اعطا کرد.
Президент РФ Владимир Путин провел встречу с военными корреспондентами - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
چرا پوتین هنوز کار اوکراین را "یکسره" نکرده است؟
ولادیمیر پوتین :"این خدمه تانک که به خوبی هماهنگ شده بود وارد نبرد با نیروهای دشمن شدند و کارهای به ظاهر غیرممکن را انجام دادند، شاهکاری انجام دادند - نه تنها در نبرد پیروز شدند، بلکه رفقای خود را که تانک آنها تخریب شده بود، نجات دادند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала