چرا پوتین هنوز کار اوکراین را "یکسره" نکرده است؟

© Sputnik / Гавриил Григоров /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин провел встречу с военными корреспондентами
Президент РФ Владимир Путин провел встречу с военными корреспондентами - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
عضو شوید
مک گرگور: پوتین اوکراین را "در هم نکوبید" زیرا او ارتدکس را در اوکراینی ها می بیند.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال داگلاس مک گرگور، مشاور سابق رئیس پنتاگون، در مصاحبه با پادکست وین دوپری، روسیه همه چیز برای درهم شکستن اوکراین دارد، اما ولادیمیر پوتین این کار را انجام نمی دهد، زیرا او لحاظ مسیحیان ارتدوکس اوکراینی را دارد.
روس ها 300000 سرباز ذخیره دارند که هنوز از آنها استفاده نکرده اند، هزاران موشک و گلوله توپ. آنها همه چیز دارند تا اوکراین را درهم بشکنند. مردم می پرسند، اگر این درست است، چرا ولادیمیر پوتین هنوز این کار را نکرده است. زیرا او مسیحیان ارتدوکس را در اوکراینی ها می بیند، مردم خودش را. و نمی خواهد آنها را بکشد. و این برای افرادی که در معرض تبلیغات ادعا می کنند که پوتین شیطانی است قابل درک نیست.
مک گرگور افزود که ایالات متحده به طور خستگی ناپذیر برای وارد شدن به درگیری با روسیه تلاش کرده است. وی به عنوان نمونه از گسترش ناتو و برنامه استقرار موشک ها و نیروها در سراسر مرزهای روسیه نام برد.
این کارشناس خاطرنشان کرد: روس‌ها این را فهمیدند و به این نتیجه رسیدند که این غیرقابل قبول است. آنها به مدت سه سال به ما گفتند: هر کاری می‌خواهید انجام دهید، اما نیروها و سلاح‌ها را به سمت مرزهای ما نبرید. ما این را نادیده گرفتیم.
Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарном заседании II Cаммита и форума Россия - Африка  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2023
ترس غرب از کارهای شگفت انگیز پوتین
دلیل این رویکرد، به گفته این تحلیلگر، دست کم گرفتن پتانسیل اقتصادی و نظامی روسیه است که ارتش امروز به گفته وی، قدرتمندتر و بزرگتر از دهه 1980 است.
رئیس دولت روسیه گفت: روز چهارشنبه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که مقامات اوکراین، با پرتاب مردم خود به "تهاجمی"، سوق دادن آنها به سمت میدان‌های مین، طوری رفتار می‌کنند که گویی شهروندان آنها نیستند. "من گاهی به آنچه طرف مقابل انجام می دهد نگاه می کنم، این تصور را دارم که اینها اصلاً مردم آنها نیستند و آنها را به سمت میدان های مین پیش می برند ... آنها طوری رفتار می کنند که گویی اصلاً شهروند آنها نیستند. حیرت انگیز است. "
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала