پوتین در شورای بریکس: روسیه آماده ای همکاری با کشورهای بریکس برای حل مشکلات اقلیمی است

© Sputnik / Alexander Kazakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото
Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در نشست بریکس گفت: روسیه آماده همکاری با یکدیگر برای ترویج رویکردهای متوازن برای حل مشکلات اقلیمی در عرصه بین‌المللی است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود برای شرکت کنندگان در مجمع بازرگانی نشست بریکس گفت: روسیه آماده همکاری برای ترویج رویکردهای متوازن تر به مسائل آب و هوایی در عرصه بین المللی است.
پوتین از جمله اولویت‌های تعامل، هماهنگی رویکردهای شرکت‌کنندگان بریکس در موضوع حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط، کمک به مقررات اداری و مالیاتی، دیجیتالی‌سازی، تجارت الکترونیک و مشارکت در زنجیره‌های ارزش را نام برد.
او گفت: "به همان اندازه مهم است که به توسعه همکاری در چارچوب بریکس در زمینه کاربن زدایی اقتصاد، کاهش اثرات انسانی بر طبیعت و سازگاری با تغییرات آب و هوایی ادامه دهیم. روسیه آماده همکاری با یکدیگر برای ترویج رویکردهای متعادل تر در مورد تغییرات آب و هوایی در عرصه بین المللی است".
آغاز پانزدهمین نشست سران بریکس به میزبانی آفریقای جنوبی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2023
زدایش دالر هدف نخست بریکس خواهد بود
پوتین افزود، که روسیه در حال اجرای راهبرد ملی توسعه کم کاربن است.
او گفت: "ما قصد داریم حداکثر تا سال 2060 به بی طرفی کاربن در اقتصاد روسیه دست یابیم، از آن میان از طریق معرفی نوآوری های فناوری، مدرن سازی زیرساخت ها برای دسترسی به انرژی مقرون به صرفه و پاک، حفاظت از اکوسیستم ها در خشکی و دریا. در عین حال، ما از این واقعیت پیش می‌رویم که انواع فناوری‌ها می‌توانند به دستیابی به اهداف اقلیمی کمک کنند، از جمله آن‌هایی که برای مدت طولانی، مانند تولید هسته‌ای، نیروگاه آبی، سوخت موتور گازی مورد استفاده قرار گرفته‌اند".
یادآوری می کنیم، که نشت بریکس قرار است از 22 اگوست تا 24 اگوست در ژوهانسبورگ در افریقای جنوبی برگزار شود. به نمایندگی از روسیه در این نشست سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه شرکت کرده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز به صورت ویدئویی در این نشست شرکت کرد.
پیش بینی می شود موضوعات اصلی در دستور کار رهبران، گسترش سازمان و گذار به ارزهای ملی باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала