رئیس جمهور آفریقای جنوبی: کشورهای بریکس می توانند اقتصاد جهان را تغییر دهند

© Фотохост-агентство /  مراجعه به بانک تصاویر Работа Международного пресс-центра саммитов БРИКС и ШОС
Работа Международного пресс-центра саммитов БРИКС и ШОС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور آفریقای جنوبی معتقد است که کشورهای بریکس با هم می توانند اقتصاد جهان را تغییر دهند.
به گزارش اسپوتنیک، سیریل رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی در آستانه اجلاس سران بریکس در سخنرانی خود خطاب به ملت گفت: کشورهای عضو سازمان بریکس با هم می توانند اقتصاد جهانی و روابط بین الملل را به طور قابل توجهی تغییر دهند.
رامافوزا گفت: "کشورهای بریکس می توانند به طور جمعی رشد جهانی را شکل دهند و با همکاری یکدیگر می توانند به تغییرات قابل توجهی در اقتصاد جهانی و روابط بین المللی منجر شوند.
وی همچنین بر این باور است که ارزش کشورهای بریکس که بیش از 40 درصد جمعیت جهان را در خود جای داده اند، فراتر از اندازه آن است و این سازمان به عنوان یک انجمن به دلیل قدرت اقتصادی، پتانسیل بازار، سیاسی، نقش مهم نفوذ و همکاری برای توسعه در جهان ایفا می کند.
علاوه بر این، رئیس دولت خاطرنشان کرد که اعضای مجمع با هم "از صدای جمعی خود برای ایجاد جهانی عادلانه تر، متعادل تر و قابل مدیریت تر استفاده کردند."
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время заседания совета министров иностранных дел стран - участниц БРИКС в Кейптауне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2023
لاوروف: بریکس به دنبال هژمونی جمعی جدید نیست
بریکس برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی را متحد می کند، اما اخیراً حداقل 19 کشور از جمله آرژانتین، ایران، الجزایر، تونس، ترکیه، عربستان سعودی و مصر تمایل خود را برای پیوستن به این بلوک ابراز کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала