تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای یورش با کمک پهپادها به پیرامون روستوف

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای دفاع هوایی در رزمایش "شرق 2018"
نیروهای دفاع هوایی در رزمایش شرق 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
عضو شوید
فرماندار روستوف درباره ای تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای یورش به پیرامون روستوف با پهپادها خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی گلوبف فرماندار روستوف در کانال تلگرامی اش نوشت: "پهپادهای کامیکازه اوکراینی تلاش کردند به پیرامون روستوف یورش ببرند".
وی نوشت: "در آغاز صبح امروز با استفاده از پهپادهای کامیکازه در منطقه ما اقدام به یورش تروریستی شد. سامانه های جنگ الکترونیک با موفقیت بر روی پهپادها استفاده شد. پدافند هوایی به دلیل کوچک بودن هدف مورد استفاده قرار نگرفت".
Сотрудник полиции у поврежденного здания делового центра Москва-сити в результате атаки украинских беспилотников - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2023
یورش شبانه پهپادی اوکراین به پیرامون مسکو و کورسک
به گفته فرماندار، دو پهپاد در قلمرو واحد نظامی در کامنسک و یکی دیگر در یک کیلومتری شمال نووشاختینسکفروافتادند.
گلوبف افزود: "بر اثر فروافتادن پهپادها هیچ تلفات یا ویرانی وجود ندارد".
یادآوری می کنیم، که رژیم کی یف شب گذشته و بامداد زود سعی کرد با استفاده از پهپاد در چندین منطقه روسیه یورش های تروریستی را انجام دهد. در کورسک، یک پهپاد به سقف یک ایستگاه راه آهن برخورد کرد که در آن پنج نفر به طور جزئی زخمی شدند. یک پهپاد دیگر از نوع هواپیما هنگام نزدیک شدن به مسکو توسط جنگ الکترونیک سرکوب شد. او کنترل خود را از دست داد و در منطقه ای متروک در منطقه استوپینسکی در منطقه مسکو سقوط کرد. به همین دلیل، پروازها در فرودگاه های ونوکوو و دوموددوو به طور موقت محدود شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала