کارشناس علوم سیاسی درباره سربازان تسلیم شده ارتش اوکراین

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان زلنسکی درباره تسلیم شدن سربازان ارتش اوکراین پاسخ داد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان زلنسکی درباره تسلیم شدن سربازان ارتش اوکراین پاسخ داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2023
عضو شوید
کارشناس علوم سیاسی می‌گوید، سربازان قوای مسلح اوکراین نه غذا دارند و نه وظایف مشخصی دارند.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ ماکارنکو، کارشناس علوم سیاسی، درباره این وضعیت به اسپوتنیک گفت که سربازان اوکراینی به دلیل آموزش ناکافی و بی تفاوتی فرماندهانی که شمار را در خط مقدم رها کردند، از رودخانه دنیپر عبور کردند تا تسلیم شوند.
سه سرباز اوکراینی پس از چندین روز حضور در خط مقدم به دلیل رفتار بد فرماندهان، عدم آموزش جنگی و گرسنگی، با یک قایق از دنیپر عبور کردند تا تسلیم ارتش روسیه شوند.
یکی از فراریان به اسپوتنیک گفت که در اردوی آموزشی در منطقه ژیتومیر، فقط پنج روز دوره آمادگی آنها به طول انجامید. پس از آن، او به لوای 123 دفاع ارضی اوکراین فرستاده شد و در روز دوم به مواضعی در ساحل راست دریای دنیپر رسید.
Панорама Киева - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2023
"گرسنگی" دلیل فرار سربازان اوکراینی به سمت اسارت
وی گفت: ما نتوانستیم حتی یک وظیفه را که از طرف فرمانده محول شده بود انجام دهیم. من او را فقط در روز اول دیدم. او همیشه در عقب بود و هرگز به سمت ما نیامد. در روز سوم گرسنگی کشیدن شروع شد. جیره ها همانطور که گفتند تحویل نمی شود، چون سوخت نیست. گویا با پول خودشون خریدند. و جیب ما هم خالی است.
او حاضر نشد در چنین شرایطی جان خود را به خطر بیندازد و "در اولین فرصت برای خود تصمیم گرفت که تسلیم شود.
اولگ ماکارنکو، دانشیار دانشگاه دولتی آموزشی مسکو، به اسپوتنیک اظهار داشت که سربازان اوکراینی تمایل کمتری به جنگ دارند.
وی خاطر نشان کرد: آموزش های ارائه شده توسط مربیان غربی یا در مراکز اوکراینی در هر صورت کافی نیست. دوم بی انگیزگی کامل در میان نظامیان اوکراینی است. اگر نیروهای بسیج را مستقیماً از سرک‌ها جذب کنید، آنها هیچ تمایلی به مبارزه نخواهند داشت. در حال حاضر، مرکز فرماندهی پایین‌تر قوای مسلح اوکراین عملاً همه از کار افتاده‌اند، کسی نیست که از سربازان مراقبت، تهیه، تعیین تکلیف کند. آنها به سادگی فراموش می شوند. چه کسی، کجا، آیا آنها زنده هستند، هیچ کس چیزی نمی داند. بر این اساس، عرضه غذایی وجود ندارد، عرضه غذا برابر با صفر است. سربازان اوکراینی بدون داشتن غذا، بدون اطلاعات، بدون وظایف مشخص در حال فرار هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала