سیا به بلینکن درباره ای احتمال شکست ضد یورش اوکراین اطلاع داد

© AP Photo / Paul SakumaЖурналист Сеймур Херш. Архивное фото
Журналист Сеймур Херш. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2023
عضو شوید
یک روزنامه نگار مشهور امریکایی گفت: سیا به وزیر امور خارجه امریکا درباره احتمال شکست ضدیورش اوکراین هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش، روزنامه‌نگار امریکایی و برنده جایزه پولیتزر در این ویب‌سایت گزارش می‌دهد، که آژانس اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا) به انتونی بلینکن، وزیر امور خارجه هشدار داده است، که ضدیورش اوکراین موفق نخواهد شد.
هرش سخنان یک افسر اطلاعاتی امریکایی را در سایت خود چنین نقل می کند: "او (بلینکن) از آژانس (سیا) اطلاع یافت، که یورش اوکراین کارساز نخواهد بود. این نمایشی بود که از سوی زلنسکی اجرا شد و برخی از اعضای دولت به مزخرفات او اعتقاد داشتند".
منبع هرش همچنین گفته است، که بلینکن می‌خواست ردای سلف خود، هنری کیسینجر را به تن کند که در مورد توافقنامه صلح پاریس در سال 1973 که به جنگ ویتنام پایان داد، مذاکره کرد. بلینکن می خواست کاری مشابه در مورد درگیری در اوکراین انجام دهد.
Журналист Сеймур Херш. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2023
ارزیابی روزنامه نگار آمریکایی، سیمور هرش از روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین
یادآوری می کنیم، که ضد یورش اوکراین در مسیرهای یوژنو دونتسک، آرتموفسک و اول از همه زاپروژیا در 4 جون آغاز شد. کیف تیپ/لوا های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی، از جمله تانک های لئوپارد را که به طور گسترده تبلیغ می شد، به جنگ پرتاب کرد - بدنبال آن فیلم هایی از وسایل نقلیه که در میدان جنگ می سوختند، در غرب طنین انداز شد. همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در 21 جولای اعلام کرد، "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای برای سربازان اوکراینی وجود ندارد و متصدیان غربی "به وضوح" از روند "ضد حمله" ناامید شده اند.
به گفته وی، "نه منابع بزرگ پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کیف کمک نمی‌کند".
در 4 اگوست، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که از آغاز یورش متقابل، در جون تا جولای، نیروهای اوکراینی بیش از 43 هزار نفر و بیش از 4.9 هزار سلاح را از دست داده اند. در میان تجهیزات نابود شده اوکراینی - 26 هواپیما، 9 هلیکوپتر، 1831 وسیله نقلیه زرهی، از جمله 25 تانک لئوپارد آلمانی، هفت تانک چرخدار AMX فرانسوی و 21 خودروی جنگی پیاده نظام برادلی امریکایی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала