رئیس اطلاعات خارجی روسیه از مشکل اصلی ایالات متحده نام برد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Директор Службы внешней разведки Сергей Нарышкин
Директор Службы внешней разведки Сергей Нарышкин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2023
عضو شوید
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه انزوای فزاینده از واقعیت را مشکل اصلی ایالات متحده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه روز سه‌شنبه در جریان یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی در مسکو گفت: مشکل اصلی ایالات متحده انزوای فزاینده آن از واقعیت است.
او گفت: "شاید مشکل اصلی واشنگتن انزوای به سرعت در حال رشد آن از واقعیت باشد. نخبگان امریکایی مدتهاست در دنیای رنگین کمانی که برای آنها شناخته شده زندگی می کنند، ایالات متحده همچنان بر روی کره زمین حکمرانی می کند و حق انحصاری نظارت و مجازات را دارد."
به گفته ناریشکین، امروز ایالات متحده در تلاش است کشورهای دیگر را وادار کند که به چیزی باور داشته باشند که خود واشنگتن دیگر به آن اعتقاد ندارد.
Министр обороны Китая Ли Шанфу во время встречи с президентом РФ Владимиром Путиным. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2023
چین خواستار تقویت اعتماد متقابل در مورد اوکراین شد
رئیس سازمان اطلاعات خارجی تاکید کرد: ریا و بدبینی با رهبری اخلاقی به ویژه با مسیحیت سازگاری ندارد.
به گفته وی، با در نظر گرفتن هنجارهای اساسی اخلاق انسانی، قوانین و مذاهب که به شدت توسط غرب تخریب می شوند، سطح غیرقابل پیش بینی بودن وضعیت در جهان رو به افزایش است.
به گفته او، تقریباً به طور مداوم، گزارش هایی در مورد استفاده از مقام های دولتی برای کسب ثروت شخصی توسط قانونگذاران یا مقامات آمریکایی منتشر می شود.
وی در اخیر خاطرنشان کرد که حقایق فساد آشکار در خانواده رئیس جمهور ایالات متحده به بحث تبدیل شده است. آنها بارها به موضوع تحقیقات مقامات ذیصلاح امریکایی تبدیل شده اند، با این حال، تحت فشار کاخ سفید، تحقیقات به طور ثابت به پایان می رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала