چین خواستار تقویت اعتماد متقابل در مورد اوکراین شد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны Китая Ли Шанфу во время встречи с президентом РФ Владимиром Путиным. Архивное фото
Министр обороны Китая Ли Шанфу во время встречи с президентом РФ Владимиром Путиным. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2023
عضو شوید
رئیس وزارت دفاع چین میگوید، پکن از تقویت اعتماد متقابل در مورد اوکراین حمایت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال لی شانگ‌ فو، وزیر دفاع چین روز سه شنبه گفت که چین از تقویت اعتماد متقابل در اوکراین، افغانستان و سوریه حمایت می کند.
لی شانگ فو در کنفرانس مسکو در مورد امنیت بین المللی گفت: "چین همیشه از تقویت اعتماد متقابل، ترویج درک مشترک و حل اختلافات مشترک از طریق گفتگو در مورد افغانستان، سوریه، شبه جزیره کوریا، اوکراین و پروژه های هستوی ایران حمایت می کند."
او اضافه کرد که اختلاف نظرها اجتناب ناپذیر است، اما "مهم است که صریح صحبت کنیم و اختلافات را حل کنیم."
II Cаммит и форум Россия - Африка. Пленарное заседание - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2023
سخنرانی پوتین در کنفرانس امنیتی مسکو
وزیر خارجه چین در پایان گفت: چین به طور فعال مذاکرات و آتش بس را ترویج می کند و به شکل گیری اجماع بین المللی بیشتر کمک می کند.
کنفرانس مسکو در مورد امنیت بین‌المللی یک مجمع سالانه است که نمایندگان ادارات دفاعی، سازمان‌های بین‌المللی و کارشناسان غیردولتی را در جست‌وجوی پاسخ‌هایی برای مسائل کلیدی امنیت جهانی گرد هم می‌آورد. یازدهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در 15 اگست 2023 همزمان با مجمع نظامی-فنی ارتش-2023 برگزار می شود. شرکت کنندگان در مورد تقویت تعامل سازنده در واقعیت های جدید تبادل نظر می کنند، مشکلات ثبات جهانی و منطقه‌ای و نیز جنبه های مختلف امنیت در آسیا، افریقا، خاورمیانه، امریکای لاتین و اروپا را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала