کارشناس هلندی: ضدحمله اوکراین و تسلیحات غربی هردو شکست خوردند

© AFP 2023 / -Украинские военные на фронте
Украинские военные на фронте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2023
عضو شوید
کارشناس مسائل سیاسی: ضد حمله اوکراین با کمک تسلیحات غربی شکست خورده است.
به گزارش اسپوتنیک، گیتینگ (Ab Gitenk)، روزنامه نگار هلندی ، دانشمند علوم سیاسی و روزنامه نگار، خالق منبع رسانه ای Alternatief ("Alternative") در گفتگو با اسپوتنیک می گوید حمله متقابل اوکراین با کمک سلاح های غربی با شکست مواجه شده است.
وی گفت: "اگر به وضعیت در جبهه اوکراین بپردازیم، می بینیم که ضد حمله اوکراین با کمک سلاح های غربی شکست خورده است. تعییر در اوضاع دیده نمی شود. مردم در غرب قبلاً شروع به درک این موضوع کرده اند و آنها می بینند."
این کارشناس معتقد است که ضد حمله بیشتر و بیشتر در حال شکست است و ممکن است به زودی شرایطی پیش بیاید که در آن اوکراینی ها به غرب بگویند که با مذاکره موافق هستند.
با این حال، همانطور که گیتینک اشاره کرد، تنها طرف روسی همیشه آمادگی خود را برای نشستن بر سر میز مذاکره اعلام کرده است.
وی می گوید ما سلاح های زیادی به اوکراین می فرستیم. ما به دوران جنگ سرد بازگشته ایم. حتی می توانم بگویم که وضعیت اکنون بسیار بدتر از زمان جنگ سرد است. وضعیت بسیار خطرناک است و همه ما باید این کار را انجام دهیم. این را درک کنید. هزاران جوان در میدان جنگ می میرند و بیشتر و بیشتر مردم در غرب می فهمند که هیچ کدام از اینها به جایی نمی رسد."
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنو دونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیه در 4 جون آغاز شد. کی‌یف کندک‌های آموزش‌دیده ناتو را مجهز به تجهیزات غربی، از جمله تانک‌های لئوپارد، در نبرد مستقر کرد اما پس از آن، فیلم‌هایی از دود کردن وسایل نقلیه در میدان نبرد، در غرب طنین‌انداز شد.
Американские военные на БМП М2 Брэдли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
همه چیز را بر باد می دهند: نارضایتی امریکا از شکست های پی‌در‌پی اوکراین
همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در 21 جولای اعلام کرد، نیروهای اوکراینی "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای نداشته اند و متصدیان غربی "بدیهی است" از روند "ضد حمله" ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، موترهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی‌یف کمک نمی‌کند.
در 4 آگوست، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که از آغاز "ضدحمله"، در جون تا جولای، نیروهای اوکراینی بیش از 43 هزار نفر و بیش از 4.9 هزار سلاح را از دست داده اند. در میان تجهیزات نابود شده اوکراینی 26 هواپیما، 9 هلیکوپتر، 1831 خودروی زرهی شامل 25 تانک لئوپارد آلمانی، هفت تانک چرخدار AMX فرانسوی و 21 موتر زره پیاده نظام آمریکایی بردلی وجود دارد. رسانه های غربی به ویژه به موثریت میادین مین نیروهای مسلح روسیه اشاره می کنند.
Уничтоженный танк ВСУ. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
چگونه یک خلبان روسی پنج تانک زرهی اوکراینی را منهدم کرد+ ویدیو
در این پس زمینه، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، ابراز عقیده کرد که تهاجم نیروهای مسلح اوکراین "ماه های دیگر" ادامه خواهد داشت و واشنگتن شروع به تامین مهمات خوشه ای برای نیروهای مسلح کرد. اگرچه، به گفته کسانی که با اسپوتنیک مصاحبه کردند، با این اکمالات تجهیزات هم آنها قادر به تغییر اساسی وضعیت نیستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала