- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

چگونه یک خلبان روسی پنج تانک زرهی اوکراینی را منهدم کرد+ ویدیو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Уничтоженный танк ВСУ. Архивное фото
Уничтоженный танк ВСУ. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2023
عضو شوید
خلبان روسی می گوید که چگونه در ده دقیقه پنج قطعه از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده قطعه هلیکوپتر روسیه با علامت تماس "سامارا" گفت که چند روز پیش در بخش اورخوفسک در جبهه جنوب، قطعه وی پنج تانک زرهی ساخت خارجی نیروهای اوکراینی را در مدت ده دقیقه منهدم کرد. تانک لئوپارد آلمانی، دو تانک جنگی پیاده نظام بردلی و دو خودروی زرهی MaxxxPro امریکایی و Kirpiترکیه ای شامل تجهیزات منهدم شده توسط این قطعه است.
این منبع گفت: اخیراً هنگامی که یک حمله وحشیانه به جبهه اورخوو صورت گرفت، پنج موشک از شش موشک در ده دقیقه در یک پرواز شلیک شد، یک تانک لئوپارد، دو موتر جنگی پیاده نظام بردلی، دو خودروی زرهی MaxxPro امریکایی و ترکیه ای Kirpi منهدم شد.
БМП M2 Bradley - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تجهیزات ارسالی ناتو به اوکراین در نمایشگاه Army-2023 روسیه
به گفته وی، وظایف که به او سپرده شده بود در حال برگشت بود و زمانی که اطلاعات گزارش داد که نیروهای مسلح اوکراین در حال انباشت موتر های زرهی در منطقه اورخوو در جهت رابوتینو هستند، بازگشت. همه کسانی که در آن زمان در حال انجام وظیفه بودند، مأموریت رزمی توقف تجهیزات دشمن را بر عهده داشتند.
وی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن آمادگی رزمی گرفتند، با هلیکوپتر در طول مسیر پرواز کردند، تمام نقاط خود را با توجه به مختصات منطقه انتظار، منطقه وظیفه اشغال کردند و منتظر دستورات بعدی شدند. جهت جنوب، مختصات نیروی هوایی را دریافت کردند.
سامارا گفت: حرکت قطار ها، هر کدام روی اهداف خود، در مناطق مسئولیت خود کار می کردند. ما مختصات را دریافت کردیم، به نبرد رفتیم و سپس انهدام سیستماتیک دشمن ادامه یافت.
وی خاطرنشان کرد: در گروه ضربتی وی که خودروهای زرهی دشمن را منهدم کرد، سه هلیکوپتر کا-52 وجود داشت " ضربه اصلی هوانوردی ارتش به لطف اپتیک، به لطف موشک های هدایت شونده هوا به سطح Mi-28 و هیئت جستجو و نجات Mi-8"، تحت پوشش قرار گرفت.
Член танкового экипажа осматривает поступивший в подразделение танк Т-90 Прорыв, в южном секторе СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
یک تانک روسی به تنهایی توانست کل عملیات تهاجمی اوکراین را دفع کند
سامارا در پایان گفت: نمی توانم بگویم تعداد هلیکوپترها در آن لحظه (که در انهدام موتر های زرهی دشمن نقش داشتند) چقدر بوده است، اما طبق گزارش کنترلرهای هواپیما، پس از تعامل با تفنگ های موتوری، ده ها تانک، موتر های رزمی پیاده نظام، زره پوش در آن روز در عرض چند ساعت منهدم شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала