- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یک تانک روسی به تنهایی توانست کل عملیات تهاجمی اوکراین را دفع کند

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Член танкового экипажа осматривает поступивший в подразделение танк Т-90 "Прорыв", в южном секторе СВО
Член танкового экипажа осматривает поступивший в подразделение танк Т-90 Прорыв, в южном секторе СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عضو شوید
امریکایی ها از اینکه چگونه تنها یک تانک روسی به تنهایی توانست حمله تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین را خنثی کند شگفت زده شدند.
به گزارش اسپوتنیک، دیوید آکس، ستون نویس فوربس گفت که تنها یک تانک روسی توانست حمله تهاجمی ارتش اوکراین را متوقف کند.
همانطور که این روزنامه نگار خاطرنشان کرد، نیروهای مسلح اوکراین قصد داشتند تا از تاکتیک های سریع و حیله گرانه با استفاده از تجهیزات سبک و سنگین استفاده کنند.
او گفت: "قطعات نفنگداران دریایی از تانک های پشتیبانی خود پیشی گرفتند و قوای آتش سنگین توپخانه را که برای حفظ موقعیت خود نیاز داشتند را پشت سر گذاشتند که ناگهان یک تانک روسی حمله را خنثی کرد."
وی توضیح داد که در چنین عملیاتی، اگر نیمی از نیروی مهاجم با سرعت بیش از حد حرکت کند، یک "موانع محکم" می تواند کل حمله را بشکند.
Российские военные в освобожденном Лисичанске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توقف یورش نیروهای مسلح اوکراین برای تصرف دنیپر از سوی ارتش روسیه
روزنامه نگار امریکایی تحسین کرد: "به ویژه در این مورد، این یک تانک روسی تنها بود که خدمه آن ترسی از ایستادن و جنگیدن با نیروهای بزرگتر و سریعتر اوکراینی نداشتند."
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین به دلیل شجاعت سربازان روسی و سازماندهی صحیح نیروها در هیچ یک از مناطق موفقیت آمیز نبود. تمام تلاش های اوکراین برای پیشروی با شکست مواجه شد و ارتش دشمن متحمل خسارات سنگینی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала