غرب: روسیه مجبور به مذاکره با اوکراین خواهد شد

© AP Photo / Rodrigo AbdУкраинские военнослужащие. Архивное фото
Украинские военнослужащие. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2023
عضو شوید
اکثر جهان غرب به این امید است که یک حمله دیگر مؤفقانه متقابل اوکراینی، روسیه را تا زمستان امسال مجبور به مذاکره خواهد کرد، اما اکنون چنین نتیجه ای بعید است، و سیاستمداران غربی شروع به فکر کردن در مورد آماده نمودن کیف برای حمله احتمالی بهار آینده کرده اند
به گزارش اسپوتنیک، مقامات امریکا و غرب امیدوار بودند که یک حمله قوی اوکراین میتواند به قوای روسیه چنین آسیب برساند تا رئیس جمهور (روسیه) ولادیمیر پوتین را در زمستان امسال به میز مذاکره برای بحث های جدی درباره نوعی حل و فصل بیاورد.
خاطرنشان می شود که استراتژیست های نظامی و سیاستمداران در غرب از هم اکنون شروع به تفکر در مورد حمله احتمالی اوکراین در بهار 2024 کرده اند.
Президент Украины Владимир Зеленский во время визита в Херсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کنکاش در امریکا درباره ای جنگ افزارهای پنهانی روسیه در اوکراین
حمله متقابل اوکراین در مسیرهای یوژنو دونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیه در 4 جولای آغاز شد. کی‌یف تیپ‌های آموزش‌دیده ناتو را مجهز به تجهیزات غربی، از جمله تانک‌های لئوپارد، در نبرد مستقر کرد – پس از آن، فیلم‌هایی از دود کردن وسایل نقلیه در میدان نبرد، طنین‌اندازی در غرب به همراه داشت.
همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در 21 جولای اعلام کرد، "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای برای سربازان اوکراینی وجود ندارد و متصدیان غربی "به وضوح" از روند "تعرض متقابل" ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، ماشین های زرهی، راکت، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کیف کمک نمی‌کند.
در 4 آگوست، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که از آغاز "ضد حمله"، در ماه جون تا جولای قوای اوکراینی بیش از 43 هزار نفر و بیش از 4.9 هزار سلاح را از دست داده اند. در میان تجهیزات منهدم شده اوکراینی 26 هواپیما، 9 هلیکوپتر، 1831 ماشین محاربوی شامل 25 تانک لئوپارد آلمانی، هفت تانک چرخدار AMX فرانسوی و 21 موترهای رزمی پیاده نظام امریکایی بردلی وجود دارد.
رسانه های غربی به ویژه به اثربخشی میادین مین نیروهای مسلح روسیه اشاره می کنند. در مقابل این پس زمینه، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، ابراز عقیده کرد که حمله نیروهای مسلح اوکراین "ماه های دیگر" ادامه خواهد داشت و ایالات متحده شروع به تامین مهمات خوشه ای برای قوای مسلح اوکراین کردند. اینها همه قادر به تغییر اساسی وضعیت نیستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала