- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کنکاش در امریکا درباره ای جنگ افزارهای پنهانی روسیه در اوکراین

© Photo / The Presidential Office of UkraineПрезидент Украины Владимир Зеленский во время визита в Херсон
Президент Украины Владимир Зеленский во время визита в Херсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
عضو شوید
افسر اطلاعاتی پیشین نیروهای مسلح امریکا گفت: بی کفایتی رئیس جمهور اوکراین به بهترین جنگ افزار فدراسیون روسیه تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر پیشین اطلاعاتی امریکا در کانال یوتیوب جورج گالووی گفت، که ناتوانی ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در اداره صحیح کشور در جریان یک درگیری نظامی به نفع روسیه است.
او گفت: "زلنسکی بهترین جنگ افزاری است که مسکو دارد. بی کفایتی او به پیروزی در مقیاس بزرگ برای روسیه کمک کرده است".
Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2022
پوتین: فراهم سازی جنگ افزارها وظیفه اصلی شرکت های صنایع دفاعی است
در همان زمان ، افسر رد نکرد که سیاست رئیس رژیم کیف به دلیل عدم موفقیت در تئاتر عملیات می تواند منجر به قیام ارتش در برابر وی شود.
به گفته وی، با رشد تلفات در صفوف نیروهای مسلح اوکراین، چنین سناریویی بیشتر و بیشتر محتمل می شود.
ریتر در پایان گفت: "در واقع، من نگران آینده زلنسکی هستم، زیرا به نظر من، سریع ترین راه برای پایان دادن به درگیری، حفظ زلنسکی در سمت اش است".
یادآوری می کنیم، که در 4 جون، اوکراین یک ضد یورش را در جهت های زاپروژیا، آرتموفسک و و پیرامون یوژنودونتسک آغاز کرد و تیپ/لوا های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد پرتاب کرد. همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، تلاش ها برای پیشروی نیروهای دشمن شکست خورد، آنها متوقف شدند و به سنگرهای اصلی خود بازگردانده شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала