هشدار جدی امریکا به قوای مسلح اوکراین

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر БТР 82 А производит высадку на берег на этапе первых межвидовых российско-индийских учений "Индра-2017" на десантном полигоне "Клерк"
БТР 82 А производит высадку на берег на этапе первых межвидовых российско-индийских учений Индра-2017 на десантном полигоне Клерк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2023
عضو شوید
خبر بد: " محاصره میکنند و از بین می برند" امریکا خبر بد در باره آمادگی حمله روسیه را بر قوای اوکراین رساند.
به گزارش اسپوتنیک، سکوتت هورتون در جریان برنامه مستقیم کانال یوتوب Judging Freedom ژونالست رادیویی گفنته است که حالا اوکراین و غرب به هوش آمده اند که رسیدن به پیروزی از طریق مقابله نظامی با روسیه غیر ممکن است.
رسانه های غرب به این نظر اند که به هدف نرسیدند. حتی اگر قوای اوکراین بتوانند تا سرحد بحیره ازوفسکی برسند، روس ها آنها را معاصره و نابود خواند کرد.
Спецназ РФ применяет беспилотники ZALA в ходе спецоперации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2023
در جهت دونتسک، ارتش روسیه 17 حمله قوای مسلح اوکراین را دفع کرد
این ژورنالیست حتی تاکید کرد که حالا تاکتیک قوای اوکراین به حالت رسیده که حتی اوکراین نمی توانند مؤفقیت داشته باشد تا غرب بهانه برای تحویل تسلیحات را به اوکراین داشته باشد.
قابل ذکر است که به تاریخ 4 جون قوائی مسلح اوکراین دست به حمله متقابل به نواحی زاپوروژسکا، نواحی جنوبی دونتسک و جهت ارتیموفسکی، زد و بریگاد جنگی که با سلاح و تخنیک غرب مجهز بود، عقب نشینی کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала