برآورد ترامپ برای شکست بایدن در انتخابات ریاست جمهوری

© AP Photo / Andrew HarnikБывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото
Бывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین ایالات متحده ای امریکا بر این باور است، که شانس او ​​برای شکست رئیس جمهور کنونی در انتخابات نزدیک به صد درصد است.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین امریکا در پاسخ به پرسش روزنامه بریتانیایی تایمز گفت، که او بر این باور است، که شانس او ​​برای شکست جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 "نزدیک به 100 درصد" است.
ترامپ در پاسخ به پرسش روزنامه بریتانیایی تایمز در مورد اینکه شانس خود را برای پیروزی در انتخابات در برابر بایدن در صورت تکرار بن بست خود در سال 2020 چگونه می بیند، گفت: "نزدیک به 100 درصد".
Президент США Дональд Трамп, бывший президент США Барак Обама и бывший вице-президент США Джо Байден на церемонии инаугурации в Вашингтоне, 2017 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
ترامپ: پس از انتخاب دوباره بایدن را مورد بازپرسی قرار می دهم
ترامپ همچنین گفت، که کسی را نمی بیند که در میان جمهوری خواهان در انتخابات مقدماتی برنامه ریزی شده برای جنوری با او رقابت کند.
رئیس جمهور پیشین امریکا در پاسخ به این پرسش که آیا ران دیسانتیس، یکی از هم حزبی هایش را زودتر از موعد می نویسد، گفت: نه.
یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای نوامبر 2024 برنامه ریزی شده است. ترامپ در نوامبر 2022 ورود خود را به مبارزه برای ریاست جمهوری اعلام کرد. بایدن همچنین در ماه اپریل رسما اعلام کرد که برای بار دوم نامزد می شود تا با راه اندازی یک ویب سایت کمپین انتخاباتی "کاری را که شروع کرده به پایان برساند". اگر او موفق به انتخاب دوباره شود، در آغاز دومین دوره ریاست جمهوری خود 82 ساله خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала