- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گریز مزدوران از اوکراین/ شوکه شدن امریکا از شکست نیروهای اوکراینی

© AP Photo / Bernat ArmangueУкраинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото
Украинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
عضو شوید
یک نظامی امریکایی گفت: مزدوران خارجی به طور دسته جمعی از اوکراین در حال گریز هستند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ/دگروال داگلاس مک گرگور مشاور پیشین رئیس پنتاگون در کانال یوتیوب خود گفت، که نارضایتی در میان ارتش اوکراین به دلیل عدم موفقیت در جبهه در حال افزایش است، مزدوران خارجی نیز از خط مقدم گریز می کنند.
او گفت: "حتی مزدوران خارجی که با غیرت در کنار اوکراین می جنگیدند، اکنون اکثراً آنجا را ترک کرده اند. آنها وسایل خود را بسته و گریختند. احتمالا تنها لهستانی ها باقی مانده اند".
Президент Украины Владимир Зеленский во время визита в Херсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کنکاش در امریکا درباره ای جنگ افزارهای پنهانی روسیه در اوکراین
به گفته مک گرگور، موارد گریز از خدمت ممکن است در نیروهای مسلح اوکراین نیز به دلیل عدم موفقیت در ضد یورش بیشتر شود. در نتیجه، ارتش اوکراین شکافته خواهد شد و به دنبال آن کاملاً شکست خواهد خورد.
این نظامی ارتش امرکیا افزود: "نمی‌توانم دقیقاً بگویم چه زمانی این اتفاق می‌افتد، اما فکر می‌کنم در حال حاضر به آن نزدیک شده‌ایم".
سرهنگ در پایان گفت: سربازانی که نتایج قابل مشاهده ای ندارند، نه تنها روحیه خود را از دست می دهند، بلکه از ادامه درگیری ها نیز چشم پوشی می کنند.
یادآوری می کنیم، که در 4 جون، اوکراین یک ضد یورش را در جهت های زاپروژیا، آرتموفسک و و پیرامون یوژنودونتسک آغاز کرد و تیپ/لوا های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد پرتاب کرد. همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، تلاش ها برای پیشروی نیروهای دشمن شکست خورد، آنها متوقف شدند و به سنگرهای اصلی خود بازگردانده شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала