پرونده هانتر بایدن به بن بست رسید

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisХантер Байден, сын Джо Байдена
Хантер Байден, сын Джо Байдена  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2023
عضو شوید
مذاکرات سارنوالی و دفاعی در پرونده هانتر بایدن به بن بست رسید.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس سند محکمه ای که روز جمعه منتشر شد، تعیقیب قضایی و دفاعی در پرونده پسر بایدن، رئیس جمهور آمریکا نتوانستند به توافق برسند و مذاکرات آنها به بن بست رسید.
در سند آمده است: "به دنبال مذاکرات تکمیلی پس از جلسه استماع در 26 جولای 2023، طرفین در بن بست قرار دارند، آنها نه در مورد معامله با تحقیقات (در مورد جرایم مالیاتی ) و نه (در مورد نگهداری غیرقانونی سلاح) "، به توافق نرسیده اند .
در پایان ماه جولای، محکمه ای در ایالت دلاور آمریکا صدور حکم علیه پسر رئیس جمهور فعلی آمریکا، هانتر بایدن را به تعویق انداخت و همچنین به طرفین دفاع و دادستان 30 روز مهلت داد تا اطلاعات تکمیلی را برای روشن شدن جزئیات این دادخواست ارائه کنند. بنابراین، محکمه تصمیم گیری در مورد معامله با تحقیقات را که قبلا بایدن جونیور گرفته بود، به تعویق انداخت.
به گفته رئیس وزارت عدلیه آمریکا، دادستان کل امریکا، مریک گارلند، تصمیم گرفت تا دیوید وایس، دادستان فدرال را به این سمت منصوب کند.
آقای وایس در این هفته در روز سه شنبه به من اطلاع داد که به نظر ایشان تحقیقات وی به مرحله ای رسیده است که می تواند به عنوان دادستان ویژه به کار خود ادامه دهد و در نتیجه بررسی های صورت گرفته خواستار منصوب شدن به این سمت شد. گارلند طی یک سخنرانی ویژه گفت: از این درخواست، و همچنین شرایط فوق‌العاده مرتبط با این پرونده، به این نتیجه رسیدم که انتصاب وایس به عنوان دادستان ویژه به نفع عموم است.
این مقام مسئول افزود: ویس در وضعیت جدید خود اجازه ادامه تحقیقات و انجام هر اقدام تحقیقاتی را که صلاح بداند خواهد داشت. وزیر ایالات متحده توضیح داد: "او به کنگره اطلاع داد که در این مورد به او اختیارات نهایی داده شده است، از جمله مسئولیت تصمیم گیری در مورد مکان، زمان و اینکه آیا اتهامات باید مطرح شود یا خیر، و همچنین تصمیم گیری های لازم برای حفظ بی طرفی تحقیقات."
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
آنچه بایدن را از شرکت در انتخابات محروم میکند در حال آشکار شدن است
هانتر بایدن، که اولین فرزند رئیس جمهور فعلی است که به دو فقره "فرار مالیاتی عمدی" متهم شده است. طبق آمار رسمی، او در سال‌های 2017 و 2018 بیش از 100 هزار دالر پرداخت نکرده است که او را به 12 ماه حبس در هر مورد از این اتهامات تهدید کرده است.
بایدن جونیور در سال 2018 نیز به طور جداگانه متهم شد که بر اساس آن وی در سال 2018 با علم به اینکه از مواد مخدر غیرقانونی استفاده می کند، یک اسلحه کلت داشته است. این نیز به نوبه خود نقض قانون است و حداکثر مجازات آن ده سال زندان است.
هانتر بایدن با تحقیقات مربوط به اتهامات فرار مالیاتی معامله کرد و همچنین با اقدامات پیش از محاکمه در مورد نگهداری غیرقانونی اسلحه موافقت کرد، که اجازه می داد در صورت پایبندی هانتر به این اتهام، به مرور زمان از تاریخ قضایی خارج شود. شرایط توافقنامه و برنامه توانبخشی تصویب شده است.
همانطور که انتظار می رفت، قرار بود این معامله به طور رسمی در جلسه ای در ماه جولای بررسی شود، اما قاضی ماریلن نوریکا نسبت به شرایط توافق ابراز نگرانی کرد و در نتیجه آن را متوقف کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала