آنچه بایدن را از شرکت در انتخابات محروم میکند در حال آشکار شدن است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
عضو شوید
تحقیقات در مورد فساد، جو بایدن را از شانس انتخاب مجدد محروم می کند.
به گزارش اسپوتنیک، شان دافی، ستون نویس فاکس بیزینس، می گوید تأیید اطلاعات مبنی بر دریافت رشوه جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده از بوریسمای اوکراینی، شانس او ​​را برای انتخاب مجدد در سال 2024 سلب می کند.
به گفته این روزنامه نگار، او از اینکه نمایندگان حزب دموکرات فرصت کاندیداتوری در انتخابات مقدماتی حزب به بایدن می دهند و بر این اساس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری بعدی حمایت می کنند، "شکه شده است".
او سوالی مطرح می کند که چگونه از این مرد حمایت می کنید و فکر می کنید برنده خواهید شد؟
Сын Джо Байдена Хантер Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
روسیه مکاتبات پسر بایدن در مورد آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین را منتشر کرد
دافی، شهادت افشاگران سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) در مورد وجوه دریافتی خانواده بایدن از شرکت های خارجی را به یاد آورد.
این مقاله‌نویس در پایان گفت: "من فکر می‌کنم اوضاع فقط تشدید می‌شود، و این تنها موضوعی است که فکر نمی‌کنم دموکرات‌ها بتوانند آن را نادیده بگیرند. اگر معلوم شود که او واقعاً پول پنج میلیون دالری را از بوریسما دریافت کرده است، واقعاً معتقدم که شانس او در انتخابات سال 2024 را از بین خواهد برد."
پیش از این، سناتور امریکایی چاک گراسلی سندی را منتشر کرد که به نقل از یک منبع ناشناس، یک طرح فساد برای شرکت انرژی اوکراینی بوریسما با مشارکت جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده، توصیف می‌کند که بر اساس آن او به عنوان معاون رئیس‌جمهور پنج میلیون دالر برای "حفاظت" از منافع این شرکت دریافت کرده است.
روز چهارشنبه، جوزف زیگلر، بازرس IRS، به کنگره اطلاع داد که هانتر پسر بایدن و همکاران تجاری او 17 میلیون دالر از منابع خارجی دریافت کرده اند که 7.3 میلیون دالر از بوریسما است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала