خط دفاعی روسیه را نمیتوان شکست و طرح زلنسکی محکوم به سقوط است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Танки Т-72 во время командно-штабных учений "Кавказ-2020" на полигоне "Раевский" в Новороссийске
Танки Т-72 во время командно-штабных учений Кавказ-2020 на полигоне Раевский в Новороссийске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2023
عضو شوید
لازلو فولدی، کارشناس نظامی-سیاسی هنگری، رئیس هیئت امنای بنیاد جامعه حفاظت شده گفت که روسیه یک سیستم دفاعی جدی در سرزمین های که آزاد کرده است ساخته است، که نیروهای کیف با وجود تمام تلاش ها نمی توانند از آن عبور کنند.
به گزارش اسپوتنیک: "این سرزمین توسط روسیه اشغال شده بود، یک سیستم دفاعی بسیار جدی در آنجا ساخته شده که تلاش بیهوده است و نمی‌توان آن را شکست"، با اشاره به اینکه "طرح صلح" ادعایی زلنسکی مزخرف است چیزی برای بحث در آنجا نیست."
به گفته وی، سرزمین آزاد شده توسط روسیه، "قلمرو که اتفاقاً اکثریت شهروندان روس هستند، عملاً غیرقابل بازگشت است."
Военнослужащий ВС РФ разгружают гуманитарную помощь, собранную гражданскими лицами в России, в Запорожской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2023
قوای مسلح روسیه 18 حمله قوای مسلح اوکراین را در جهت دونتسک دفع کردند
همه پرسی در مورد ورود مناطق DPR، LPR، Khersonو Zaporozhyeبه فدراسیون روسیه از 23 تا 27 سپتامبر 2022 برگزار شد. بر اساس نتایج پردازش 100% از آرا در DPR% از کسانی که به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند، در LPR –فیصد و 42 فیصد، در منطقه Kherson – 87.05 فیصد ، در منطقه Zaporozhye - 93.11 فیصد در 30 سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پس از نتایج همه پرسی، در کرملین سخنرانی کرد و پس از آن توافق نامه های را در مورد پذیرش این افراد به روسیه امضا کرد. سپس، در 5 اکتوبر، پوتین قوانین فدرال را امضا کرد که ورود مناطق جدید به فدراسیون روسیه را تأیید می کند.
فولدی خاطرنشان کرد که مذاکرات اوایل ماه اگوست در عربستان سعودی در واقع مذاکرات صلح نبود، زیرا بدون روسیه امکان بحث در مورد این موضوع وجود ندارد. "این نمایندگان چندین کشور هستند که گرد هم آمده اند و در حال بحث در مورد موضوعی هستند که یک سال و نیم پیش آغاز شده است و مستقیماً به دو کشور - روسیه و اوکراین و البته به طور غیرمستقیم سایر کشورها مربوط می شود... کاملاً قابل درک است که بسیاری از کشورها شرکت کننده‌گان در نظر گرفتند که نحوه برخورد با این سوال نمی تواند باشد، بنابراین هیچ سندی در مورد نتایج وجود ندارد."
رایزنی ها در جده در روزهای 5-6 اگوست برگزار شد، نمایندگان روسیه به آنها دعوت نشدند. خبرگزاری عربستان سعودی گزارش داد که این نشست به ابتکار محمد بن سلمان، ولیعهد پادشاهی که با روسیه و اوکراین در تماس است، برگزار شد.
Украинские военные под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گزارش وزارت دفاع روسیه درباره تلفات نیروهای مسلح اوکراین در دونتسک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌ جمهور روسیه پیش از این خاطرنشان کرد که کرملین بر نشست عربستان سعودی درباره اوکراین نظارت خواهد کرد، باید دید چه اهدافی در نظر گرفته شده است. وزارت خارجه روسیه در اظهار نظر درباره مذاکرات درباره اوکراین در جده، اعلام کرد که تصمیم گیری درباره بحران اوکراین در سطح سیاسی بدون مشارکت روسیه پوچ و بی معنی است، اما "زمینه کاملی برای خلاقیت" برای بحث آنها وجود دارد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، پیشتر گفته بود که هدف اصلی نشست دیگری درباره اوکراین - در کپنهاگ - "تلاشی برای متقاعد کردن نمایندگان "جنوب جهانی" بود که "حداقل تا حدودی از "فرمول صلح" ولادیمیر زلنسکی حمایت کنند. غیرقابل قبول و امیدبخش نیست."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала