- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گزارش وزارت دفاع روسیه درباره تلفات نیروهای مسلح اوکراین در دونتسک

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинские военные под Артемовском
Украинские военные под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: نیروهای مسلح روسیه با دفع حمله، 135 سرباز نیروهای مسلح اوکراین را در جهت دونتسک منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که گروه "جنوب" حمله گروه های تهاجمی اوکراینی را دفع کرد و نیروی انسانی و تجهیزات را منهدم کردند و در نتیجه ارتش اوکراین 135 سرباز را از دست داد.
وزارت ارتش روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: تلفات دشمن بالغ بر 135 نظامی اوکراینی، دو تانک، 6 موتر پیاده نظام، سه موتر، سامانه توپخانه ای ام 777 ساخت امریکا و همچنین هویتزرهای Msta-Bو D-30 بوده است.
خاطرنشان می شود که در جهت دونتسک، یگان های گروه نیروهای "جنوب" با همکاری نیرو های هوایی و توپخانه، با موفقیت حمله گروه های تهاجمی تیپ 81 هوایی نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه بلوگروفکا در منطقه بلوگروفکا در دونتسک دفع کردند.
Спецоперация России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2023
قبرستان ها دروغ تکان دهنده اوکراین را افشا می کند
وزارت دفاع روسیه افزود: "علاوه بر این، ذخایر نیروی انسانی و تجهیزات دشمن در مناطق شهرک‌های بوگدانوفکا، وسلوئه، کلشِفکا، مارینکا و کراسنوگروفکا در جمهوری خلق دونتسک شکست خوردند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала