ارتش روسیه برای حمله کامل آماده است

© Sputnik / Dmitry Makeev /  مراجعه به بانک تصاویر Реактивная система залпового огня (РСЗО) БМ-21 "Град"
Реактивная система залпового огня (РСЗО) БМ-21 Град - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2023
عضو شوید
مشاور سرپرست جمهوری خلق دونتسک می‌گوید، ارتش روسیه آماده حمله است، اما دفاع فعال همچنان سودآورتر است.
به گزارش اسپوتنیک، یان گاگین، مشاور سرپرست جمهوری خلق دونتسک گفت، ارتش روسیه برای یک حمله کامل در این منطقه آماده است، اما دفاع فعال اکنون سود بیشتری دارد.
وی گفت: "نیروهای مسلح ما مدت هاست که برای حمله کامل آماده اند و ما در حال حاضر فقط در دفاع فعال هستیم، زیرا در حال حاضر برای ما مفید است. مرگ پرسنل در عملیات دفاعی یک به پنج است. با توجه به دفاع رده‌بندی ما، نیروها و وسایلی که در آنجا درگیر هستند، آموزش پرسنل نظامی ما، حتی بسیجیان ما آموزش‌های نسبتاً خوبی دیده‌اند، چندین ماه است که درگیر آموزش نظامی بوده‌اند - و ما هم برای تهاجمی و هم برای دفاع آماده‌ هستیم."
مشاور دنیس پوشیلین تصریح کرد: تاکتیک های انتخاب شده توسط فرماندهی روسیه امکان نابودی هر چه بیشتر نیروهای دشمن را فراهم می کند.
گاگین گفت: "ما وظیفه خود را انجام می دهیم. وقتی فرمان صادر شود، به جلو خواهیم رفت."
Танки Т-72 во время командно-штабных учений Кавказ-2020 на полигоне Раевский в Новороссийске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2023
خط دفاعی روسیه را نمیتوان شکست و طرح زلنسکی محکوم به سقوط است
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیا در 4 جون آغاز شد. کی‌یف قطعه های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به جنگ پرتاب کرد.
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 جولای اعلام کرد، نیروهای اوکراینی هیچ نتیجه ای ندارند و متصدیان غربی به وضوح از روند این عملیات ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی‌یف کمک نمی‌کند.
در 4 اگست، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که از آغاز "ضدحمله"، در جون الی جولای، نیروهای اوکراینی بیش از 43 هزار نفر و بیش از 4.9 هزار سلاح را از دست داده اند. در میان تجهیزات منهدم شده اوکراینی 26 هواپیما، 9 هلیکوپتر، 1831 موتر زرهی شامل 25 تانک لئوپارد آلمانی، هفت تانک چرخدار AMX فرانسوی و 21 موترهای جنگی پیاده نظام امریکایی بردلی وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала