زلنسکی در مذاکره با روسیه و هرگونه سناریو آتش بس مخالف است

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر Советник руководителя Офиса президента Украины Михаил Подоляк
Советник руководителя Офиса президента Украины Михаил Подоляк  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2023
عضو شوید
میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، گفت که امکان مذاکره با مسکو وجود ندارد و کیف مخالف هرگونه سناریوی آتش بس است، زیرا این به معنای پیروزی واقعی روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، مشاور زلنسکی گفت که هر سناریوی آتش بس و توقف جنگ در اوکراین تحت شرایط فعلی تنها به معنی یک چیز خواهد بود - پیروزی واقعی روسیه. این یک شکست بزرگ برای جهان غرب و پایان امنیت موجوده جهانی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی هیچ روند مذاکره ای وجود ندارد. پودولیاک افزود: "وضعیت موجوده باید در میدان نبرد تغییر کند. این یعنی... سلاح، راکت و طیارات بیشتر است."
Украинские военные под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گزارش وزارت دفاع روسیه درباره تلفات نیروهای مسلح اوکراین در دونتسک
مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کیف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است. غرب مدام فدراسیون روسیه را به مذاکره دعوت می کند که مسکو برای آن آمادگی نشان می دهد، اما همزمان غرب امتناع دائمی کیف از مذاکره را نادیده می گیرد. پیش از این، کرملین اعلام کرده بود که هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت اوکراین به یک مسیر صلح آمیز وجود ندارد، اولویت مطلق روسیه دستیابی به اهداف عملیات ویژه است، فعلاً این تنها با ابزار نظامی امکان پذیر است. آنها افزودند که فدراسیون روسیه از تلاش های همه کشورهای که تلاش می کنند راه حل مناقشه در اوکراین را در مسیری صلح آمیز بیاورند بسیار قدردانی می کند، اما تاکنون این غیرممکن است. همانطور که در کرملین اعلام شد، وضعیت اوکراین می تواند به سمت مسالمت آمیز حرکت کند، مشروط بر اینکه وضعیت واقعی و واقعیت های جدید در نظر گرفته شود، تمام خواسته های مسکو به خوبی شناخته شده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала