نتایج نظرسنجی: کمتر امریکایی ها از پیوستن اوکراین به ناتو حمایت می کنند

© AFP 2023 / Geoges GobetЗдание штаб-квартиры НАТО в Брюсселе
Здание штаб-квартиры НАТО в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2023
عضو شوید
نتایج یک نظرسنجی در امریکا نشان می دهد که 47 درصد از ساکنان ایالات متحده از ایده پیوستن اوکراین به ناتو حمایت می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مطالعه ای که به طور مشترک توسط Newsweekو Redfield & Wilton Strategiesانجام شد، تعداد امریکایی هایی که از ایده پیوستن اوکراین به ناتو حمایت می کنند، طی سه ماه گذشته کاهش یافته است.
این نشریه به نتایج نظرسنجی انجام شده در 25 و 26 جولای اشاره کرد: "حمایت از عضویت اوکراین [ناتو] با هشت درصد کاهش به 47 درصد رسیده است که 23 درصد به شدت از این اقدام حمایت می کنند و 29 درصد موضعی بی طرف دارند".
در ماه آپریل، زمانی که این نشریه نظرسنجی مشابهی را انجام داد، 55 درصد از امریکایی ها گفتند که اوکراین باید به عضویت ناتو درآید.
همانطور که اشاره شد، از آپریل، تعداد مخالفان عضویت اوکراین در ناتو از 10 درصد به 16 درصد افزایش یافته است، در حالی که 6 درصد از آنها به شدت با عضویت کی‌یف در ناتو مخالف هستند.
Совместные учения стран НАТО и Украины Три меча-2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2023
چگونه ناتو از اوکراین برای دفع سلاح های قدیمی استفاده می کند؟
همچنین از پاسخ دهندگان در مورد زمان ورود اوکراین به ائتلاف سوال شد. بر اساس نتایج نظرسنجی، 26 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اوکراین باید فوراً به ائتلاف ملحق شود، 37 درصد گفتند فقط پس از پایان درگیری نظامی، و 12 درصد از پاسخ دهندگان گفتند "هرگز".
این نظرسنجی در 25 و 26 جولای انجام شد و شامل 1500 بزرگسال امریکایی با حاشیه خطای 2.53 درصد بود.
پیش از این، نتایج یک نظرسنجی که به طور مشترک توسط Newsweek و Redfield & Wilton Strategies انجام شد نشان داد که حدود یک سوم ساکنان ایالات متحده از ایده اعزام ارتش ایالات متحده برای شرکت در درگیری در طرف اوکراین حمایت می کنند.
Президент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции во время саммита Европейского политического сообщества в Молдове 1 июня 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2023
تضمین امنیتی ناتو برای اوکراین زلنسکی را نا امید خواهد کرد
مجلس نمایندگان اوکراین در دسامبر 2014 دو قانون را اصلاح کرد و وضعیت غیر بلوکی این ایالت را کنار گذاشت. در فبروری 2019، پارلمان اوکراین اصلاحاتی را در قانون اساسی تصویب کرد که مسیر این کشور در اتحادیه اروپا و ناتو را تعیین کرد. اوکراین ششمین کشوری است که وضعیت شریک فرصت های پیشرفته ناتو را دریافت می کند. در پایان سپتامبر 2022، ولودیمیر زلنسکی اعلام کرد که اوکراین درخواست پیوستن سریع به ناتو را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала