تمرینات ضد تروریستی "آسه‌آن" با مشارکت روسیه در میانمار آغاز شد

© Sputnik / Alexey Kudenko  /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие на антитеррористических учениях на полигоне "Донгузский" в Оренбургской области
Военнослужащие на антитеррористических учениях на полигоне Донгузский в Оренбургской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع اعلام کرد که رزمایش ضد تروریستی کشورهای "آسه‌آن" با حضور روسیه در میانمار آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که آموزش فرماندهی و گر ضد تروریستی کشورهای "آ سه آن" و شرکا در قالب "SMOA Plus" در میانمار آغاز شد.
در این پیام آمده است: نمایندگان وزارت دفاع روسیه به همراه اعضای اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا "آ سه آن" (ASEAN) و شرکای گفتگوی SMOA Plus، شرکت در آموزش فرماندهی و مرکز برنامه ریزی مبارزه با تروریسم را که در جمهوری اتحادیه میانمار آغاز کردند.
خاطرنشان می شود که نمایندگان ادارات نظامی روسیه، برونئی، ویتنام، هند، اندونزیا، کامبوجیا، چین، لائوس، مالزیا، میانمار، تایلند و فیلیپین در این تمرینات شرکت دارند. گروهی از افسران قوای مسلح روسیه، منطقه نظامی شرقی و قوای بحری اقیانوس آرام از فدراسیون روسیه به رهبری سترجنرال میخائیل نوسولف، معاون فرمانده منطقه نظامی شرقی در این مانور حضور دارند.
Тренировка теробороны в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2023
چندرسانه ای
تمرینات نیروهای دفاع در شهر بلگورود روسیه
به گفته وی، مبارزه با تروریسم وظیفه مشترک همه کشورهاست و نیازمند رویکردهای مشترک است. هدف کار مشترک در یک کارگروه تخصصی در میانمار یافتن چنین رویکردهایی و بهبود راه‌های مقابله با تروریست‌ها است.
سترجنرال میخائیل نوسولف یادآور شد: علاوه بر این، در طول آموزش ستاد فرماندهی، قرار است برای رزمایش ضد تروریستی که در سپتمبر سال جاری در روسیه برگزار می شود، آماده شوند.
سخنان "نوسولف" را وزارت دفاع روسیه نقل می کند: "کار مشترک ما همچنین به تقویت روابط کمک می کند. این به ما امکان می دهد سطح تعامل عملیاتی بین کشورهای آسه آن و شرکای گفت و گوی آنها در زمینه مقابله با تروریسم و ​​تبادل تجربیات در این زمینه را افزایش دهیم."
Символика БРИКС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2023
کرملین درباره چشم انداز گسترش بریکس اظهار نظر کرد
این آموزش تا 4 اگست ادامه خواهد داشت، شرکت کنندگان توانایی ارزیابی سریع وضعیت فعلی، توسعه راه حل ها، اطمینان از فرماندهی و کنترل مستمر و پایدار نیروها در یک محیط به سرعت در حال تغییر را نشان خواهند داد. هدف اصلی از آموزش ایجاد یک برنامه مشترک و همچنین انسجام در کار تمام سطوح مدیریت است.
نشست وزیران دفاع "آسه آن" و شرکای گفتگو(SMOA Plus) مکانیزم برای تعامل بین ادارات دفاعی ده کشور آسیای جنوب شرقی (آسه آن) و کشورهای شریک در گفتگو (استرالیا، هند، چین، نیوزیلند، جمهوری کوریا، روسیه، ایالات متحده امریکا، جاپان) که در اپریل 2010 توسط ویتنام آغاز شد. فعالیت متخصصان در چارچوب نشست وزیران دفاع "آسه آن" و شرکای گفتگو در هفت کارگروه تخصصی انجام می شود: مین پاکی، کمک های بشردوستانه و واکنش اضطراری، طبابت نظامی، تامین امنیت دریایی، مقابله با تروریسم، سازماندهی عملیات حفظ صلح و امنیت سایبری انجام می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала