رسانه های غربی در یک وضعیت سانسور واقعی نظامی زندگی می کنند

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiدمتری پسکوف
دمتری پسکوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2023
عضو شوید
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: رسانه های غربی در یک وضعیت سانسور واقعی نظامی زندگی می کنند، آنها دستورکارهای آموزشی دریافت می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه، در جریان گفتگوی آزاد "عناصر مهندسی اجتماعی" با شرکت کنندگان در "سرزمین" گفت: رسانه های غربی در وضعیت سانسور واقعی نظامی زندگی می کنند، آنها دستورالعمل های آموزشی را از خدمات ویژه خود معانی در کارگاه مدیریت سنژ دریافت می کنند.
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков на большой ежегодной пресс-конференции Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2023
پاسخ پسکوف به پودولیاک درباره ای کشتن روس ها
پسکوف در جریان سخنرانی خود تاکید کرد، که نشریات آنگلوساکسون اکنون قانونگذار اطلاعات جهانی هستند. بسیاری از رسانه های جدی، بسیاری از روزنامه نگاران با استعداد، باهوش، حرفه ای وجود دارند. اما اکنون، از آنجایی که همه آنها همان جنگی را که قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم، علیه ما به راه انداخته اند، آنها در یک وضعیت سانسور نظامی مطلق به سر می برند.
به گفته وی، "محترم ترین رسانه های غربی، روزنامه ها، شبکه های تلویزیونی، منابع اینترنتی، رسانه های نوشتاری، در واقع اینطور است، اگر بیل را بیل بنامید، دستورالعمل ها، راهنماها را از خدمات ویژه خود دریافت می کنند. درز اطلاعاتی را دریافت می کنند که اغلب جعلی هستند".
پسکوف افزود: "به ویژه تقلبی ها را به طور حرفه ای تهیه می کنند. و آنها خود را به صورت شبانه روزی برای این کار مهار کردند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала