پاسخ پسکوف به پودولیاک درباره ای کشتن روس ها

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков на большой ежегодной пресс-конференции Владимира Путина
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков на большой ежегодной пресс-конференции Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2023
عضو شوید
سخنگوی کرملین خواستار مجازات مشاور رئیس جمهور اوکراین به خاطر سخنان ضد روسی او شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهور روسیه در مصاحبه ای که در کانال تلگرامی روزنامه نگار پاول زاروبین منتشر شد، گفت: روسیه کسانی را که به کشتن روس ها دعوت می کنند مجازات خواهد کرد.
او گفت: "این چیزی است که دشمنان ما می گویند، ما باید با آنها بجنگیم، ما نمی توانیم روس ها را به قتل تهدید کنیم. روس ها باید برای این کار مجازات کنند و ما این کار را خواهیم کرد".
واکنش کرملین به جلوه های جدید فرهنگ سیاسی آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پسکوف: غرب زمانی به ارزش ها رو می آورد که به سودش باشد
سخنگوی کرملین درباره ای سخنان میخائیل پودولیاک مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، که گفته بود برنامه‌های نظامی کی‌یف شامل "کشتار حداکثری روس‌ها" است، اینگونه توضیح داد: "پودولیاک - او از نظر چنین اظهاراتی پیشگام نیست. هم رئیس اطلاعات نظامی و هم اعضای شورای امنیت اوکراین بارها در مورد تمایل به کشتن هر چه بیشتر روس ها صحبت کرده اند. اولاً، البته من بسیار دوست دارم که چنین اظهاراتی حداقل به نحوی در خارج از کشور ارزیابی شود".
وی تاکید کرد، که نمایندگان پارلمان در این کشورها باید بفهمند که برای چه کسانی کمک می فرستند.
وی تاکید کرد: "آنها برای چنین قاتلان واقعی کمک می فرستند. یعنی افرادی که قصد خود را برای کشتن اعلام می کنند".
این نخستین بار نیست که مقامات اوکراینی چنین اظهاراتی را بیان می کنند. در اوایل ماه می، رئیس اطلاعات نظامی این کشور، کریل بودانوف، در مصاحبه ای با یاهو نیوز گفت، که سرویس های ویژه اوکراین "روس ها را در هر نقطه از جهان تا پیروزی کامل کشته اند و به کشتن آنها ادامه خواهند داد".
وی سپس به دست داشتن کیف در حملات تروریستی علیه روس‌های برجسته اذعان کرد و گفت، که "خیلی‌ها اکنون کشته شده‌اند".
روسیه با انتشار نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با این سخنان نفرت انگیز پاسخ داد. استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان جهانی، در واکنش به اظهارات بودانوف، خواستار پرهیز از لفاظی هایی شد که به جای "آرامش" اوضاع را "شعله ور" می کند. در همان زمان، خود پودولیاک در ماه می ادعا کرد، که آنها از شهروندان روسیه در اوکراین متنفرند و قول داد که او را همیشه و همه جا تحت آزار و اذیت قرار دهد تا او را "قانونی یا فیزیکی" بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала