- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پسکوف: غرب زمانی به ارزش ها رو می آورد که به سودش باشد

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کرملین به جلوه های جدید "فرهنگ سیاسی" آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ
واکنش کرملین به جلوه های جدید فرهنگ سیاسی آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2023
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه درباره ای عدم واکنش غرب به یورش ها به منطقه بلگورود و مسکو روشنی انداخت.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در مصاحبه ای با روزنامه نگار پاول زاروبین گفت: غرب تنها زمانی از حقوق بشر و ارزش های اروپایی صحبت می کند که برای آنها سود داشته باشد.
Студенты на избирательном участке во время голосования на референдуме о присоединении Запорожской области к России на избирательном участке в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
بیشتر شهروندان دنبس خواهان پیوستن به روسیه هستند
پسکوف گفت: "حقوق بشر و ارزش‌های اروپایی در درک همین اروپایی‌ها یک چیز گوتاپرکا است. این به نظر من تیوتچف بود. "کار بیهوده، نه، شما نمی توانید با آنها استدلال کنید. آنها هر چه لیبرال تر، مبتذل تر هستند. تمدن برای آنها یک فتیش است، اما ایده های آن برای آنها غیرقابل دسترس است." و دیگر چنین انحراف غزلی. اما اینها همان افرادی هستند که سال ها متوجه بمباران دونباس نمی شدند. در واقع زمانی که هنوز عملیات نظامی ویژه صورت نگرفته بود. اینها همان افرادی هستند که متوجه کودکان مقتول نشده بودند و متوجه ردیف قبرهای کودکان در دونباس نشدند".
وی یادآور شد، که در آن زمان روسیه از آنها "یک کلمه محکومیت" نشنید.
او گفت: "در واقع، آنها به این نوع خط گوتاپرکای خود ادامه می دهند: وقتی برای آنها مناسب باشد، به همه این ارزش های جهانی برای آنها اشاره می شود. وقتی برای آنها راحت نیست، این پیوندها اتفاق نمی افتد. ما باید کارمان را بشناسیم، کارمان را انجام دهیم و کارمان را تا آخر تمام کنیم. ما جایگزین دیگری نداریم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала