حمله به تاسیسات روسیه؛ کارشناس: کی‌یف شکست هایش را جبران می‌کند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники Автодора у поврежденного здания делового центра "Москва-сити" в результате атаки украинских беспилотников
Сотрудники Автодора у поврежденного здания делового центра Москва-сити в результате атаки украинских беспилотников - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2023
عضو شوید
گئورگی فدوروف، کارشناس علوم سیاسی و رئیس مرکز جنبه مطالعات اجتماعی گفت که اوکراین، با حملات پهپادی خود به تاسیسات روسیه، شکست‌ها در جبهه را جبران می‌کند، حملات به مسکو یک پیروزی احساسی است که کی‌یف برای شهروندان کشورش و فداکاران غربی پخش می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، وی افزود: وضعیت در جبهه به نفع دشمن پيش نمی رود. ارتش روسیه اخیراً به برخی از اهداف مهم در کی‌یف حمله کرده است، بنابراین آنها (اوکراین‌ها) حداقل به پیروزی های عاطفی نیاز دارند. در این رابطه، حمله به مسکو یک پیروزی سمبولی و عاطفی است که کی‌یف در داخل کشور از آن به عنوان یک پیروزی سریع نام می‌برد.
این کارشناس روس اضافه کرد: حمله پهپادی به تاسیسات در پایتخت روسیه و منطقه مسکو از نظر نظامی معنا ندارد، اما از نقطه نظر نمادین از آنها برای "مقادیر تبلیغاتی برای فداکاران غربی" استفاده خواهد شد.
این کارشناس در پاسخ به این سوال که چرا کی‌یف رسماً درباره حملات به تاسیسات روسیه اظهارنظر نمی‌کند و مسوولیت آن را بر عهده نمی‌گیرد، تاکید که چنین حملاتی در هر جامعه‌ای از جمله در غرب منفی تلقی می‌شود.
На месте происшествия, где произошла атака беспилотника на Комсомольском проспекте в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
کارشناس مسائل سیاسی حمله پهپادی به رژیم کی‌یف به مسکو را "هیستریک" نامید
پیشتر وزارت دفاع روسیه از تلاش ناموفق کی یف برای حمله پهپادی به مسکو خبر داد و اعلام کرد، هر دو پهپاد توسط ابزار جنگ الکترونیک سرکوب شده اند. سرگئی سابیانین شهردار مسکو نیز اعلام کرد، این حمله حدود ساعت 4 صبح به دو ساختمان غیرمسکونی رخ داده است و هیچ گونه خرابی جدی در پی نداشته است و هیچ کس نیز آسیب ندیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала