- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای مسلح روسیه حمله نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپوروژیا را دفع کردند

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevsky /  مراجعه به بانک تصاویر Работа расчёта БЛА Орлан-30 по разведке и обнаружению противника
Работа расчёта БЛА Орлан-30 по разведке и обнаружению противника  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه حمله نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه استارومایورسکی در منطقه زاپوروژیا دفع کردند.
به گزارش اسپوتنیک، یوهان بالیتسکی سرپرست فرمانداری اوکراین در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین تلاش کردند در منطقه استارومایورسکی در منطقه زاپوروژیا حمله کنند، اما متحمل خسارات قابل توجهی شدند.
سرپرست منطقه نوشت: "در جهت ورمفسکی، در نزدیکی روستای استارومایورسکویه، دشمن با استفاده از نیروهای دو تیپ تهاجمی تلاش کرد تا به مواضع ما حمله کند. افراد ما در طول نبرد دشمن را به عقب راندند. دشمن متحمل خسارات انسانی قابل توجهی شد."
به نظر او، کی‌یف انتظار دارد در استارومایورسکی موقعیت هایی را اتخاذ کند تا برای حمله در جهت اوروژاینویه و استاروملینوفکا برتری داشته باشد.
اما در محاسبه آنها هیچ گاه این را در نظر نمی گیرند که نیروهای آنها برای چنین حملاتی کم است. دفاع ما قوی است و آمادگی و روحیه بچه ها بالا است. ما همچنان به ضرب و شتم دشمن ادامه می دهیم! بالیتسکی تاکید کرد.
وزارت دفاع در آستانه تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای حمله به تاقچه ورمفسکی در نزدیکی استارومایورسکی گزارش داد. ارتش روسیه موفق شد حمله دشمن را دفع کند و گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی را منهدم کند.
Немецкий танк  Leopard 2 A4M - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2023
نتایج مطالعه تجهیزات ناتو که به دست ارتش روسیه افتاده است
ضد حمله اوکراین از 4 تا 5 جون در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیا آغاز شد. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد پرتاب کرد.
با این حال، همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اشاره کردند، نیروهای اوکراینی در هیچ یک از بخش های جبهه موفق نبوده اند و متحمل خسارات سنگینی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала