"بیهوده"؛ حقیقت ناخوشایند ایالات متحده به اوکراین

© Fotolia / aviavladاوکراین
اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2023
عضو شوید
دیپلمات سابق امریکایی می‌گوید، اوکراین در شرایط نامساعد از درگیری با روسیه خارج خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، چاس فریمن، دیپلمات سابق امریکایی در مصاحبه با کانال یوتیوب "مطالعات بی طرفی" گفت: در پایان عملیات ویژه، اوکراین در وضعیت اندوهناک قرار خواهد گرفت، در حالی که باید بی طرفی خود را حفظ کند، همانطور که طرف روسی قبل از شروع درگیری ها خواسته است.
فریمن گفت: "اوکراین به ناتو نمی‌پیوندد، سرزمین‌های از دست رفته‌ای را که می‌توانست با رعایت توافقات مینسک حفظ کند، باز نمی‌گرداند، احتمالاً دسترسی به دریای سیاه را از دست خواهد داد. این کشور در شرایط بدتری از رویارویی نظامی خارج خواهد شد تا اینکه فوراً موضع بی طرفی گرفته باشد."
وی همچنین افزود که از آنجایی که اوکراین به اتحاد آتلانتیک شمالی وارد نخواهد شد، باید به یک کشور بی طرف تبدیل شود. بنابراین، تمام زیان های متحمل کی‌یف بیهوده خواهد بود.
Военнослужащие вооруженных сил России на БРЭМ-1 во время Армейских международных игры Рембат в Омской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2023
نابودی هفت موتر زرهی جنگی قوای مسلح اوکراین توسط یک تانک روسی + ویدیو
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، روسیه به دنبال چرخاندن چرخ طیار درگیری اوکراین نیست، بلکه به دنبال پایان دادن به آن است. اما کشورهای غربی به طور مداوم در مورد لزوم ادامه خصومت ها، افزایش عرضه سلاح و آموزش جنگنده های قوای مسلح اوکراین در خاک خود صحبت می کنند. مسکو بارها اعلام کرده است که کمک های نظامی غرب برای اوکراین نویدبخش نیست و تنها درگیری را طولانی می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала