نابودی هفت موتر زرهی جنگی قوای مسلح اوکراین توسط یک تانک روسی + ویدیو

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие вооруженных сил России на БРЭМ-1 во время Армейских международных игры "Рембат" в Омской области
Военнослужащие вооруженных сил России на БРЭМ-1 во время Армейских международных игры Рембат в Омской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2023
عضو شوید
فرمانده قطعه می‌گوید، یک تانک روسی در یک جنگ هفت قطعه از تجهیزات قوای مسلح اوکراین را منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده قطعات قوای مسلح روسیه گفت، خدمه یک تانک روسی در یک نبرد هفت واحد از موترهای جنگی قوای مسلح اوکراین را در جهت زاپروژیا منهدم کردند.
این نظامی روسی گفت: "تجهیزات بررسی و کشف هوایی پیشروی گروه از موترهای زرهی دشمن را در جهت مواضع ما شناسایی کردند. خدمه این تانک به منطقه جنک اعزام شدند و به مبارزه پرداختند. در نتیجه این تانک به 7 قطعه تجهیزات دشمن اصابت کرد و تعدادی دیگر نیز مورد اصابت موشک هدایت شونده ضد تانک و توپخانه قرار گرفت. در همان زمان، تانک روسیه بدون آسیب جدی میدان جنگ را ترک کرد."
ضد حمله اوکراین از 4 تا 5 جون در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیا آغاز شد. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد پرتاب کرد.
با این حال، همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اشاره کردند، نیروهای اوکراینی در هیچ یک از بخش های جبهه موفق نبوده اند و متحمل خسارات سنگینی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала