کارشناس نظامی: ابرامز هم مانند لئوپاردها و چلنجرها تاثیری در جنگ نخواهد داشت

© Photo / The U.S. ArmyАмериканский танк M1A2 Abrams
Американский танк M1A2 Abrams - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
عضو شوید
رسانه ها می نویسند که ایالات متحده قصد دارد تحویل تانک های ابرامز به اوکراین را در ماه سپتمبر آغاز کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری دروزدنکو، کارشناس نظامی، در پخش رادیو اسپوتنیک در مورد اینکه چگونه این امر می تواند بر تعادل قدرت در میدان جنگ تأثیر بگذارد صحبت کرد.
پولیتیکو به نقل از منابع می نویسد، ایالات متحده قصد دارد تحویل تانک های ابرامز به اوکراین را در ماه سپتامبر آغاز کند.
به گفته آنها، در ماه اگست، چندین موترهای جنگی برای نوسازی به آلمان خواهند رفت، به محض تکمیل این فرآیند، اولین دسته ابرامز در اختیار قوای مسلح اوکراین قرار خواهد گرفت.
به گفته این نشریه، تا این تاریخ، یک دوره ده هفته‌ای آموزش مدیریت ابرامز توسط ارتش اوکراین در پایگاه Grafenwehr در آلمان باید تا این تاریخ به پایان برسد.
Боевые танки Абрамса на железнодорожной станции Пабраде примерно в 50 км к северу от Вильнюса (21 октября 2019). Литва - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
امریکا هشت تانک "أبرامز" را به اوکراین می‌فرستد
دیمیتری دروزدنکو، کارشناس نظامی و سردبیر پورتال Arsenal of the Fatherland، در مورد این اطلاعات در رادیو اسپوتنیک اظهار نظر کرد. به گفته این کارشناس نظامی، تحویل اندک تانک های ابرامز کمکی به تهاجمی قوای مسلح اوکراین نخواهد کرد.
دیمیتری دروزدنکو گفت: "نه لئوپاردها و نه چلنجرها روی همسویی نیروها تأثیری نداشتند. من فکر می کنم ابرامز نیز تأثیری نخواهد داشت. علاوه بر این، تمام مدرن ترین ابزارهای جنگ محور شبکه - سیستم های کنترل، تجهیزات الکترونیکی که روی این تانک ها قرار خواهند گرفت - "فکر می کنم. امریکایی‌ها آن را برمی‌دارند، علاوه بر این، امریکایی‌ها موضوع چند ده تانک را اعلام کرده‌اند. این به اندازه‌ای کوچک است که به نحوی میدان جنگ را تحت تأثیر قرار دهد. بله، این تکنیک خطرناک است. اما فکر می‌کنم ما در مورد تقسیم تانک صحبت نمی‌کنیم تعداد آنها بسیار کمتر خواهد بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала