امریکا هشت تانک "أبرامز" را به اوکراین می‌فرستد

© AP Photo / Mindaugas KulbisБоевые танки Абрамса на железнодорожной станции Пабраде примерно в 50 км к северу от Вильнюса (21 октября 2019). Литва
Боевые танки Абрамса на железнодорожной станции Пабраде примерно в 50 км к северу от Вильнюса (21 октября 2019). Литва - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
عضو شوید
رسانه ها می‌نویسند، ایالات متحده قصد دارد در اولین دسته کمک‌ها شش تانک "أبرامز" را به اوکراین منتقل کند
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو به نقل از منابع می‌نویسد، اولین دسته از تانک های أبرامز که ایالات متحده به اوکراین منتقل می کند، که شامل حداکثر هشت تانک جنگی خواهد بود.
این روزنامه به نقل از یکی از مقامات صنعت و همکار کنگره که نامش فاش نشده است، گفت: "اولین دسته شامل 6 تا 8 تانک‌های جنگی خواهد بود."
در مجموع، بر اساس اطلاعات این نشریه، ایالات متحده قصد دارد 31 تانک را به اوکراین تحویل دهد. همچنین گزارش شده که این یک مدل قدیمی M1A1 است. همچنین گزارش شده که ما در مورد مدل قدیمی M1A1 صحبت می کنیم.
پیش از این، پولیتیکو به نقل از منابع نوشته بود که مقامات امریکایی قصد دارند تحویل تانک های أبرامز به اوکراین را در ماه سپتمبر آغاز کنند.
Танк Т-90М Прорыв подразделений ЦВО ВС РФ возвращается к месту базирования - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2023
در امریکا مرحله جدیدی از درگیری در اوکراین اعلام شد
مسکو بارها اعلام کرده است که ارسال تسلیحات به اوکراین توسط کشورهای غربی تغییری در برنامه های روسیه ایجاد نمی کند و تنها تقابل را طولانی می کند. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد که ایالات متحده و کشورهای ناتو در حال حاضر مستقیماً در درگیری شرکت کرده اند و نه تنها سلاح تهیه می کنند، بلکه پرسنل قوای مسلح اوکراین را در خاک خود آموزش می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала