پوتین: اوکراین و ناتو از مذاکره با روسیه خودداری می کنند

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время встречи с генеральным директором государственной корпорации по космической деятельности "Роскосмос" Юрием Борисовым
Президент РФ Владимир Путин во время встречи с генеральным директором государственной корпорации по космической деятельности Роскосмос Юрием Борисовым - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که همه مشکلات باید با مذاکره حل شود، اما اوکراین و ناتو آن را رد می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، درباره وضعیت اوکراین و گسترش ناتو گفت که همه مشکلات باید در جریان مذاکرات حل شود، اما آنها از مذاکره با فدراسیون روسیه خودداری می کنند.
ولادیمیر پوتین در اجلاس "روسیه-افریقا" گفت: ما قبلاً در این مورد صحبت کرده‌ایم، همچنان می‌توانیم در خصوص وضعیت مربوط به درگیری در اوکراین صحبت کنیم، اما ما البته با شما موافقیم که همه اختلافات باید در جریان مذاکرات حل شود، اما مشکل اینجاست که آنها از مذاکره با ما امتناع می‌کنند."
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که این درگیری مبتنی بر ایجاد تهدیداتی برای امنیت روسیه از سوی امریکا و ناتو است. یک بار دیگر تکرار می‌کنم، از مذاکره بر سر تضمین امنیت برابر برای همه، از جمله روسیه، امتناع می‌کنند و خود اوکراین، یا بهتر است بگوییم رژیم فعلی اوکراین، از مذاکره امتناع می‌کند، رسما اعلام شد.
مالک نیانگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
تحریم‌ها علیه روسیه در واقع علیه افریقا است
پوتین توضیح داد: "رئیس‌جمهور اوکراین فرمان مربوطه را در مورد این موضوع اتخاذ کرد و مذاکره را ممنوع کرد."
دومین نشست و مجمع اقتصادی و بشردوستانه "روسیه و افریقا" در 27-28 جولای در سنت پترزبورگ برگزار می شود. خبرگزاری "ریا نووستی" همکار اطلاع رسانی این رویداد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала