تانک های آبرامز چه تاثیری بر روند درگیری در اوکراین خواهد گذاشت؟

© Sputnik / Sergey Melkonov /  مراجعه به بانک تصاویر Танки M1 Abrams на международных военных учениях "Summer Shield XIV" в Латвии
Танки M1 Abrams на международных военных учениях Summer Shield XIV в Латвии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
عضو شوید
ایالات متحده قصد دارد تحویل تانک های آبرامز به اوکراین را در ماه سپتامبر آغاز کند. دیمیتری دروزدنکو، کارشناس نظامی، در مصاحبه با اسپوتنیک در مورد اینکه چگونه این امر می تواند بر تعادل قدرت در میدان جنگ تأثیر بگذارد صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های غربی می نویسند، ایالات متحده قصد دارد تحویل تانک های آبرامز به اوکراین را در ماه سپتامبر آغاز کند.
به گفته این نشریه، در ماه آگوست، چندین واسطه جنگی برای نوسازی به آلمان خواهند رفت، به محض تکمیل این فرآیند، اولین دسته آبرامز در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار خواهد گرفت.
به گفته این نشریه، تا این تاریخ، یک دوره ده هفته ای آموزش مدیریت آبرامز توسط ارتش اوکراین در پایگاه Grafenwehrآلمان باید تا این تاریخ به پایان برسد.
ЗРК MIM-23 HAWK, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2023
امریکا صدها راکت از رده خارج شده را به اوکراین خواهد فرستاد
دیمیتری دروزدنکو، ناظر نظامی و سردبیر پرتال Arsenal of the Fatherland، در مورد این اطلاعات در رادیو اسپوتنیک اظهار نظر کرد. به گفته یک کارشناس نظامی، تحویل اندک تانک های آبرامز کمکی به تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین نخواهد کرد.
دیمیتری دروزدنکو گفت: نه لئوپاردها و نه چلنجرها بر توازن قوا تأثیری نداشتند. فکر نمی‌کنم آبرامز هم تأثیری بگذارد. علاوه بر این، تمام مدرن ترین ابزارهای جنگ شبکه محور - سیستم های کنترل، تجهیزات الکترونیکی که روی این تانک ها نصب خواهد شد - فکر می کنم آمریکایی ها آنها را حذف خواهند کرد. علاوه بر این، آمریکایی ها موضوع چند ده تانک را اعلام کردند. این مقدار به اندازه کافی کوچک است که تاثیر زیادی در میدان جنگ داشته باشد. بله، این تکنیک خطرناک است اما ما در مورد تقسیمات تانک صحبت نمی کنیم، من فکر می کنم تعداد آنها بسیار کمتر خواهد بود."
یادآور می شود که تا بحال تانک های غربی در اوکراین در روند درگیری تاثیر جدی وارد نکرده است و در بسیاری از موارد به دلایل فنی دچار مشکل شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала