کشف آثار مواد منفجره در یک کشتی خارجی در مسیر روسیه

© Sputnik / Дмитрий МакеевБойцы спецназа ФСБ. Архивное фото
Бойцы спецназа ФСБ. Архивное фото
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2023
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال آثاری از مواد منفجره را در کشتی دیگری که عازم غلات به سمت روسیه بود، پیدا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان امنیت فدرال روسیه کشتی‌ را شناسایی کرده است که قبلاً می‌توانست برای تحویل مواد منفجره به اوکراین استفاده شود، این کشتی باری WMO RIVER است که از ترکیه به سوی شهر روستوف نا دونو برای حمل غلات در حرکت بود.
سرویس مطبوعاتی سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کردند: "در جریان کار برای جلوگیری از اقدامات تروریستی و خرابکارانه و اطمینان از ایمنی کشتیرانی ، سازمان امنیت فدرال روسیه یک کشتی غیرنظامی خارجی دیگر را شناسایی کرد که قبلاً می توانست برای ارسال مواد منفجره به خاک اوکراین استفاده شود."
طبق گزارشات در یک کشتی باری که از ترکیه به سوی شهر روستوف نا دونو برای حمل غلات در حرکت بود ، آثاری از مواد منفجره - دینیتروتولوئن و TNT پیدا کردند.
در ماه های جون و جولای، کشتی دو بار با بندر رنی اوکراین در ولایت اودسا روفته بود.
تصمیم گرفته شد عبور کشتی WMO RIVER از زیر پل کریمه ممنوع شده و این کشتی دیرتر از حدود دریای سرزمینی فدراسیون روسیه" بیرون برود.
Украинский военный с передвижной системой ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2023
آغاز مرحله اصلی ضد حمله اوکراین
ابتکار دریای سیاه، که در 22 جولای 2022 توسط نمایندگان روسیه، ترکیه، اوکراین و سازمان ملل امضا شد، شامل صادرات غلات و غذای اوکراینی و همچنین کودهای کیمیایی از طریق دریای سیاه از سه بندر از جمله اودسا است.
این معامله بخشی از یک معامله جامع تر است. بخش دوم، تفاهم نامه روسیه و سازمان ملل، که برای سه سال طراحی شده است، رفع انسداد صادرات مواد غذایی و کودهای کیمیایی روسیه، اتصال مجدد بانک روسی Rosselkhozbank به سوئیفت، ازسرگیری صادرات ماشین آلات کشاورزی و قطعات یدکی و خدمات، احیای خط لوله آمونیاک تولیاتی ـ اودسا و تعدادی اقدامات دیگر را در نظر می گیرد.
به گفته ولادیمیر پوتین،رهبر روسیه توافقات مندرج در این یادداشت هنوز اجرایی نشده است. اعتبار معامله غلات در 18 جولای متوقف شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала