روشنگری وزارت خارجه روسیه درباره ای امتناع روسیه از سخنرانی در نشست شورای امنیت سازمان ملل

© SputnikМария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa
Мария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که اطلاعات مربوط به امتناع روسیه از سخنرانی در شورای امنیت سازمان ملل درباره ای توافق غلات را جعلی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود، این اطلاعات را مبنی بر خودداری روسیه از صحبت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره توافق غلات نادرست خواند.
Здание Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2023
وزارت خارجه روسیه امریکا را به تایید آزار و شکنجه کلیسای ارتدوکس اوکراین توسط کی‌یف متهم کرد
او نوشت: "من می خواهم توجه را به ارائه نادرست اطلاعاتی جلب کنم که گویا روسیه از صحبت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره "توافق غلات" خودداری کرده است. در مورد "معامله غلات" ("ابتکار دریای سیاه")، روسیه قطعا اقدام خواهد کرد. اما نماینده روسیه واقعاً از صحبت در مورد موضوعی که به عمد توسط غربی ها ساخته شده بود، به ادعای "تخریب بناهای میراث فرهنگی ادیسه توسط روسیه، از جمله در ارتباط با عدم پذیرش سخنران اعلام شده توسط ما" خودداری کرد".
به گفته وی، نماینده روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که توسط روسیه در مورد آزار و اذیت ارتدکس در اوکراین تشکیل شده است، بیانیه ویژه ای در این مورد ارائه خواهد کرد.
او چنین نتیجه گیری کرد: "مراقب باشید، گرفتار خبرهای جعلی نشوید".
یادآوری می کنیم، که قرارداد غلات در 18 جولای متوقف شد، دوشنبه گذشته فدراسیون روسیه اعتراض خود را به تمدید آن به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل اعلام کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از این خاطرنشان کرده بود، که با وجود تلاش‌های سازمان ملل متحد، مفاد توافق با روسیه عملی نشد، زیرا کشورهای غربی به وعده‌های خود عمل نکردند. پوتین بارها خاطرنشان کرده است که غرب بیشتر غلات اوکراین را به کشورهای خود صادر می کند و هدف اصلی این معامله - تامین غلات به کشورهای نیازمند از جمله کشورهای افریقایی - هرگز محقق نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала