- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه: تعداد زیادی از مزدوران خارجی در لِویو از پای درآمدند

© AFP 2023 / YURIY DYACHYSHYNИностранные наемники во Львове, Украина
Иностранные наемники во Львове, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از انهدام مزدوران در جریان حمله به آکادمی در لِویو خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع گفت که نیروهای مسلح تعداد زیادی از مزدوران پولندی و آلمانی را در لویو با یک حمله موشکی منهدم کردند.
این وزارتخانه اعلام کرد: "بر اساس اطلاعات تایید شده، در 6 جولای، در نتیجه یک حمله گروهی با سلاح‌های دقیق دوربرد مستقر در دریا در قلمرو آکادمی نیروهای زمینی نیروهای مسلح اوکراین در شهر لویو، تعداد زیادی از مزدوران پولندی و آلمانی مستقر در آنجا منهدم شدند."
در مجموع، در جریان عملیات ویژه نظامی، ارتش روسیه حدود 4990 جنگنده خارجی را منهدم کرد. 4910 مزدور دیگر از مناطق جنگی گریختند و خاک اوکراین را ترک کردند.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به انهدام هدفمند مزدوران خارجی در خاک اوکراین ادامه خواهند داد.
Ударный вертолет Ка-52 на стратегических командно-штабных учениях Восток-2022 на полигоне Сергеевский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروی هوایی روسیه ده محل تجمع نیروهای مسلح اوکراین در زاپوروژیا را هدف قرار داد
همانطور که در وزارت دفاع اعلام شد، کی‌یف در پس زمینه اختلال در برنامه های بسیج و پنهان کردن تلفات سنگین نیروهای مسلح اوکراین، جذب مزدوران را افزایش داده است. آنها در ایالات متحده و کانادا، از جمله با کمک سیا، و همچنین در آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه، از جمله مناطق تحت کنترل آمریکایی ها در سوریه، استخدام می شوند.
وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به انهدام هدفمند مزدوران خارجی در اوکراین ادامه خواهند داد. این وزارتخانه اعلام کرد: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به انهدام هدفمند مزدوران خارجی در خاک اوکراین ادامه خواهند داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала