- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروی هوایی روسیه ده محل تجمع نیروهای مسلح اوکراین در زاپوروژیا را هدف قرار داد

© Sputnik / Russian Defence Ministry/Vadim Savitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Ударный вертолет Ка-52 на стратегических командно-штабных учениях "Восток-2022" на полигоне Сергеевский
Ударный вертолет Ка-52 на стратегических командно-штабных учениях Восток-2022 на полигоне Сергеевский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
عضو شوید
هواپیماهای روسی بیش از ده محل تجمع نیروهای مسلح اوکراین در جهت زاپوروژیا را هدف قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال اولگ چخوف، رئیس مرکز مطبوعاتی نیروهای گروه وستوک گفت که هواپیماهای این گروه بیش از ده منطقه تمرکز دشمن را در جهت زاپوروژیا هدف قرار داد.
او گفت: "حمله و هوانوردی ارتش بیش از ده ها مکان تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در مناطق پیاتیخاتکا، روباتینو و پریوتنویه را مورد هدف قرار دادند."
علاوه بر این، توپخانه وستوک تلاش دشمن برای چرخاندن شبه نظامیان در منطقه نووداروفکا را خنثی کرد. گروه شناسایی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه میرنی منهدم شد. در همین منطقه آتش توپخانه یک خمپاره خمپاره را منهدم کرد.
همچنین ارتش روسیه حمله دشمن را در جهت رابوتینو دفع کرد و نیروی انسانی نیروهای مسلح اوکراین، تانک ها، خودروهای زرهی رزمی و خدمه خمپاره را از بین برد. یک هویتزر یدک‌کشی نیز در منطقه "چروونا کرینیتسا" در جریان نبرد ضد باتری منهدم شد.
Ударный вертолет Ка-52 Аллигатор на форуме Армия-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2023
کلوپ ویدیو
هلیکوپترهای Ka-52 و Mi-28 8 مواضع اوکراینی ها را در هم کوبیدند + ویدیو
به گفته چخوف، در جهت یوژنودونتسک، واحدهای پیشرفته گروه "شرق" با پشتیبانی توپخانه، دو گروه شناسایی نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه غرب ماکاروفکا منهدم کردند. در نبرد ضد باتری، آنها یک خمپاره خمپاره در شرق "اوراژاینویه"، یک هویتزر Msta-Bدر منطقه "ویلیکایا نووسیلکا" و یک ایستگاه جنگی ضد باتری در منطقه "وودینویه" را منهدم کردند.

چخوف افزود: "هواپیمایی ارتش به مرکز تجمع شبه نظامیان در منطقه استارومایورسکی حمله کرد."

علاوه بر این، خدمه سیستم دفاعی ضدهوایی اوسا دو پهپاد فیوری و دو فروند والکیری را سرنگون کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала