اوربان فروپاشی اقتصاد بریتانیا، فرانسه و ایتالیا را پیش بینی کرد

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПремьер-министр Венгрии Виктор Орбан
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
عضو شوید
اوربان می‌گوید، بریتانیا، فرانسه و ایتالیا تا سال 2030 از ده اقتصاد برتر جهان خارج خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور اوربان نخست وزیر هنگری در شبکه تلویزیونی M1 گفت که تا پایان دهه، بریتانیا، ایتالیا و فرانسه ده اقتصاد برتر جهان را ترک خواهند کرد و آلمان از رتبه چهارم به دهم سقوط خواهد کرد.
اوربان در سخنرانی سالانه خود در شهر بیله توسناد رومانیا گفت: اگر نگاهی به فهرست تهیه‌شده توسط صندوق بین‌المللی پول بیندازیم که در آن کشورها بر اساس اندازه تولید ناخالص داخلی رتبه‌بندی شده‌اند، می‌بینیم که تا سال ۲۰۳۰ بریتانیا، ایتالیا و فرانسه که در حال حاضر در آنجا هستند از ده رتبه اول این رتبه‌بندی خارج خواهند شد و آلمان که در رتبه چهارم قرار دارد به دهم خواهد رسید. این یک واقعیت است.
به گفته وی، اتحادیه اروپا اکنون احساس "محاصره و ترس" می کند. اوربان گفت: "نشست اتحادیه اروپا و امریکای لاتین در آغاز هفته برگزار شد، جایی که من با چشمان خود دیدم و با گوش هایم شنیدم که رایج ترین عبارات در واژگان رهبران امریکای لاتین "نسل کشی بومی"، "بردگی" و "عدالت جبرانی" بود. جای تعجب نیست که اتحادیه اروپا احساس می کند محاصره شده است."
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
آنچه بایدن را از شرکت در انتخابات محروم میکند در حال آشکار شدن است
وی خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا یک "اتحادیه ضعیف و ثروتمند" است که از رقابت می ترسد، "مانند یک قهرمان بوکس سالخورده که به کمربندهای قهرمانی خود می بالد، اما دیگر نمی خواهد وارد رینگ شود." اوربان افزود: "این منجر به انزوا، گتوهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала