کاخ سفید: اوکراین مقدار قابل توجهی از نیروهای خود را در ضدحمله از دست می دهد

© AP Photo / Carolyn KasterАмериканский государственный деятель Джейк Салливан
Американский государственный деятель Джейк Салливан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2023
عضو شوید
سالیوان، دستیار رئیس جمهور امریکا: اوکراین نیروهای قابل توجهی را به عنوان بخشی از ضد حمله خود از دست می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، جیک سالیوان، دستیار رئیس جمهور ایالات متحده در امور امنیت ملی گفت که تلفات نیروهای اوکراینی در جریان ضد حمله قابل توجه است.
سالیوان یک مجمع امنیتی آسپن گفت: "تعداد جنگنده های اوکراینی مجروح و کشته شده در این ضد حمله قابل توجه است. این کار پیش می رود، سخت پیش می رود و ما گفتیم که سخت خواهد بود."
سالیوان گفت که اوکراینی ها از تمام نیروهای موجود در نبردها استفاده نکردند و منتظر لحظه مناسب هستند، واشنگتن در این مورد به آنها مشاوره می دهد، اما تصمیم گیری بر عهده کی‌یف است.
155-мм артиллерийские снаряды M795 на заводе армейских боеприпасов в Пенсильвании, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2023
کارشناس نظامی: امریکا سود سه گانه از جنگ در اوکراین بدست می آورد
جیک سالیوان، گفت که ایالات متحده و سایر کشورهای ناتو آماده هستند تا در موضوع تامین تسلیحات جدید به اوکراین "ریسک کنند"، اما هنگام اتخاذ چنین تصمیماتی، واکنش احتمالی فدراسیون روسیه را در نظر بگیرند.
سالیوان گفت: "ما آماده ایم و آماده خواهیم بود تا برای کمک به اوکراین ریسک کنیم."
وی در عین حال افزود که همه اعضای ناتو، از جمله ایالات متحده، لازم است درباره واکنش احتمالی مسکو به چنین اقداماتی فکر کنند، زیرا این "برای حفظ ثبات جهانی مهم است."
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنو دونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیه در 4 ژوئن آغاز شد. کی‌یف تیپ‌های آموزش‌دیده ناتو را مجهز به تجهیزات غربی، از جمله تانک‌های لئوپارد، در نبرد مستقر کرد – پس از آن، فیلم‌هایی از دود کردن وسایل نقلیه در میدان نبرد، طنین‌اندازی در غرب به همراه داشت.
Украинские военнослужащие возле 152-мм пушки-гаубицы Д-20 на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2023
مزدوران امریکایی در اوکراین: وحشت در اوکراین از عراق و افغانستان بیشتر است
همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در 21 جولای اعلام کرد، "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای برای سربازان اوکراینی وجود ندارد و متصدیان غربی "به وضوح" از روند "ضد حمله" ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی‌یف کمک نمی‌کند.
وزیر دفاع سرگئی شویگو در 11 جولای خاطرنشان کرد که تلفات کی‌یف در آن زمان از 26000 نظامی، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر، 21 هواپیما و 6 هلیکوپتر، از جمله 17 لئوپارد و 12 برادلی فراتر رفت. تلفات بزرگ با ارسال اضطراری دسته‌های جدید تجهیزات از ایالات متحده تأیید می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала