کارشناس نظامی: امریکا سود سه گانه از جنگ در اوکراین بدست می آورد

© AP Photo / Matt Rourke155-мм артиллерийские снаряды M795 на заводе армейских боеприпасов в Пенсильвании, США
155-мм артиллерийские снаряды M795 на заводе армейских боеприпасов в Пенсильвании, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2023
عضو شوید
کارشناس نظامی می‌گوید، میلیاردها یورو برای تامین مالی قوای مسلح اوکراین "تقسیم" می شود.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه ها می‌نویسند، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، افزایش میلیاردها یورو بودجه برای سربازان اوکراینی را پیشنهاد کرده است. فرمانده بازنشسته ویکتور لیتوفکین در مورد این ایده در رادیو اسپوتنیک اظهار نظر کرد.
طبق گزارشات آژانس مطبوعاتی آلمان، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از وزرای خارجه اتحادیه اروپا دعوت کرد تا با افزایش میلیاردها یورو بودجه برای قوای مسلح اوکراین موافقت کنند.
این آژانس می نویسد: "بورل اختصاص میلیاردها دالر اضافی را برای تامین تسلیحات و تجهیزات توصیه می کند. به ویژه، بورل می خواهد وعده دهد که اتحادیه اروپا در هزینه تهیه جنگنده های مدرن سهیم خواهد شد."
خاطرنشان می شود که بورل همچنین پیشنهاد می کند که برنامه آموزشی ارتش اوکراین را به میزان قابل توجهی گسترش دهد.
Штаб-квартира концерна Rheinmetall в Дюссельдорфе. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2023
هشدار وزارت امور خارجه روسیه درباره عواقب ساخت کارخانه "راین متال" در اوکراین
در پخش رادیو اسپوتنیک، یک کارشناس نظامی، فرمانده بازنشسته ویکتور لیتوفکین، گفت که به نظر او در واقع پشت این پیشنهاد چیست؟
لیتوفکین گفت: "آنها مجبورند برای حمایت از اوکراین پول اختصاص دهند. اما نه برای انتقال آنها به کی‌یف، بلکه برای نقد کردن آنها در بین خود - به این یا آن شرکت، بانک و غیره، در عین حال به آنها می گویند که به اوکراین کمک می کنند. اما یک کمی وجود دارد، زیرا 90 درصد پول در خارج از کشور باقی می ماند."
وی ادامه داد: "در این میان، ایالات متحده، سودمندترین کشور است".
ویکتور لیتوفکین در پایان گفت: "تصادفی نیست که ایالات متحده کشورهای اروپایی به ویژه اروپای شرقی را مجبور کرد تا تسلیحات قدیمی شوروی را به اوکراین بفرستند که این کشورها مجبور بودند آنها را دفع کنند. توسط روسیه از بین برده شد و آنها بدون سلاح ماندند. از چه کسی تسلیحات بخریم؟ از آمریکایی ها. و پول را از کجا دریافت کنیم "از بانک های امریکایی. بنابراین، آمریکایی ها برای سلاح های خود سه قیمت دریافت می کنند، سود سه گانه از جنگ در اوکراین. در عین حال قوای مسلح اوکراین را نیز نابود می کنند. اما همه اینها برای ایالات متحده در "محدودیت های معقول" است، به خصوص که آنها می خواهند تا آخرین اوکراین بجنگند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала