هشدار وزارت امور خارجه روسیه درباره عواقب ساخت کارخانه "راین متال" در اوکراین

© AP Photo / Martin MeissnerШтаб-квартира концерна Rheinmetall в Дюссельдорфе. Архивное фото
Штаб-квартира концерна Rheinmetall в Дюссельдорфе. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2023
عضو شوید
زاخارووا می‌گوید، اگر کارخانه راین متال ساخته شود به یک هدف قانونی در اوکراین تبدیل خواهد شد
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، کارخانه آلمانی وسایط زرهی "راین متال" در صورت ساخت آن در اوکراین به یک هدف قانونی در آن کشور تبدیل خواهد شد.
وی در یک جلسه توجیهی گفت: "چنین کارخانه، اگر ساخته شود، همراه با سایر اشیاء مجتمع دفاعی اوکراین، به یک هدف نظامی قانونی برای قوای مسلح روسیه تبدیل خواهد شد."
آرمین پاپرگر، مدیرعامل این شرکت پیشتر در مصاحبه ای با سی‌ان‌ان گفت: شرکت آلمانی "راین متال" در ظرف سه ماه آینده کارخانه تولید و تعمیر وسایط زرهی را در اوکراین افتتاح خواهد کرد.
Украинские военнослужащие возле противотанковой пушки МТ-12 Рапира на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2023
سربازان قوای مسلح اوکراین از میادین مین روسیه شکایت دارند
پاپرگر در ماه مارچ در مصاحبه ای با روزنامه پست راینیشه (Rheinische Post) اعلام کرد که قصد دارد کارخانه ای برای تعمیر و تولید تانک های جنگی با ارزش 200 میلیون یورو و ظرفیت تولید 400 تانک در سال را در اوکراین باز کند. راین متال برای این منظور یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت دولتی اوکراین "اوکروبورونپروم" (Ukroboronprom) ایجاد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала