زلنسکی از پوتین هشداری جدی دریافت کرد

© Sputnik / Алексей Никольский /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2023
عضو شوید
رسانه تمرین ناوگان دریای سیاه را هشدار پوتین به زلنسکی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه ها، رزمایش ناوگان دریای سیاه هشداری بود از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به زلنسکی، رهبر اوکراین، مبنی بر اینکه همه کشتی‌هایی که عازم بنادر این جمهوری هستند، حامل محموله‌های نظامی بالقوه در نظر گرفته می‌شوند.
پوتین تمرینات موشکی کروز را در دریای سیاه انجام می دهد و هشدار می دهد که کشتی های حامل تجهیزات به اوکراین اهداف قانونی هستند.
وزارت دفاع روسیه روز جمعه در مورد تمرینات برنامه ریزی شده ناوگان دریای سیاه صحبت کرد. کشتی ها و هوانوردی اقداماتی را برای منزوی کردن منطقه ای که به طور موقت برای ناوبری بسته شده بود انجام دادند و یک کشتی متجاوز را توقیف کردند.
Украинский порт Черноморск  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2023
روسیه بنادر اوکراین را محل استقرار نیروهای مسلح اوکراین می داند
پیش از این وزارت دفاع اوکراین اعلام کرده بود که کی‌یف از 21 جولای کشتی هایی را که از طریق دریای سیاه به بنادر روسیه سفر می کنند به عنوان حامل محموله های نظامی در نظر خواهد گرفت.
یادآوری میشود که این هفته، نیروهای مسلح مجموعه‌ای از حملات را به اودسا، ایلیچفسک و نیکولایف از جمله مکان‌های تولید و نگهداری قایق‌های بدون سرنشین انجام دادند که با کمک آن‌ها نیروهای مسلح اوکراین حملات تروریستی را علیه روسیه طراحی کردند.
علاوه بر این، همانطور که وزارت دفاع روز چهارشنبه اعلام کرد، پس از توقف معامله غلات و بسته شدن کریدور بشردوستانه دریایی از نیمه شب 20 جولای، تمام کشتی هایی که به سمت بنادر اوکراین در دریای سیاه حرکت می کنند، به عنوان حامل های احتمالی محموله های نظامی در نظر گرفته می شوند و در درگیری اوکراین در طرف رژیم کی یف نقش دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала