بکارگیری بایدن از زینه ای کوتاه هنگام پرواز به خاطر دچار لغزش نشدن

© AP Photo / Eugene HoshikoДжо Байден во время визита в Японию
Джо Байден во время визита в Японию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا به طور فزاینده ای از زینه ای کوتاه شده هنگام پرواز برای جلوگیری از دچار لغزش نشدن کار می گیرد.
به گزارش به نقل از پولیتیکو، جو بایدن، رئیس جمهور امریکا به طور فزاینده ای از زینه های هوایی تاشو کوتاه شده هنگام پرواز استفاده می کند.
این روزنامه خاطرنشان می شود، که بایدن از چند ماه پیش شروع به بالا رفتن از زینه ای کوتاه تر کرد. به گفته این نشریه، معمولاً در صورت وزش باد شدید یا باران از زینه ای کوتاه استفاده می شود.
زمین خوردن بایدن هنگام بالا رفتن از پله های هواپیما خبرساز شد+ ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
زمین خوردن جو بایدن هنگام بالا رفتن از پله های هواپیما خبرساز شد+ ویدئو
پولیتیکو می نویسد: "هفته گذشته، بایدن در هر پرواز تور اروپایی خود از یک زینه ای کوتاه برای سوار شدن استفاده کرد: به لندن، به ویلنیوس، هلسینکی و بازگشت به واشنگتن.
دو تن از مشاوران بایدن که نخواستند نامشان فاش شود، اعتراف کردند که تیم رئیس جمهور عمداً در تلاش است تا از زینه ای کوتاه شده بیشتر استفاده کند تا احتمال سقوط رئیس جمهور را کاهش دهد.
یادآوری می کنیم، که در مارچ 2021، ایالات متحده هنگام سوار شدن به هواپیمای خود سه بار زمین خورد. کاخ سفید سپس با باد شدید مشکل روی زینه را توضیح داد و اطمینان داد که رئیس جمهور احساس خوبی دارد. در جون 2022، بایدن در حین بالا رفتن از هواپیما دوباره تصادف کرد. در فیبروری 2023، رئیس جمهور ایالات متحده هنگام سوار شدن به هواپیما در فرودگاه ورشو، زمین خورد و به جلو افتاد. در ماه مارچ سال روان، هنگامی که از زینه برای سوار شدن به هواپیما در یک پایگاه هوایی در آلاباما بالا می رفت، دوباره تصادف کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала